Nedia Skrevet 5. august 2000 Del Skrevet 5. august 2000 Jeg vil bare at noen skal være glad i meg. Skulle ønske mamma og pappa var glad i meg. Skulle ønske at jeg hadde venner som var skikkelig glad i meg. Ingen sier til meg at jeg er ei fin jente, ingen sier plutselig a"jeg er så glad i deg" eller " jeg er så glad for å være vennen din". Ingen stiller opp for meg, men jeg må stille opp for alle. Alle, alle. Alle kommer til meg med sine problemer, selv om at de vet at jeg sliter fra før av. Skulle bare ønske at noen kunne sagt av og til hva jeg betyr, da hadde det kanskje vært enkere for meg å holde fast i livet. Kanskje jeg virkelig kunne ha følt meg verdifull, og hatt lyst til å leve. Nå føler jeg meg som et null, en komplet følelses forvirra jente, stygg og jævlig. *sukk* Det høres jo helt tåpelig alt dette her...... Men jeg vil jo bare at NOEN skal være glad i meg. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/1705-jeg-vil-bare-at-noen-skal-v%C3%A6re-glad-i-meg/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariamor Skrevet 5. august 2000 Del Skrevet 5. august 2000 Det er mange som er glad i deg!! det er bare slik at dessverre så er alt for mange lite flinke til å fortelle hverandre hvor glade man er i hverandre, og savnet av andre merker mange ofte først når personen er borte på ett eller annet vis! Hater det!! Men, du sier at vennene dine kommer til deg dersom de har problemer, det tyder egentlig bare på en ting, nemlig at du er til å stole på! at du er verdt noe og at du virkelig betyr noe for dem! Ofte er det lettere å snakke om problemer til folk man vet har det vanskelig eller har hatt det vanskelig, det er lettere å bli møtt med forståelse da. Men la dem ikke oversvømme deg! Du har sikkert nok med deg selv!! sett litt krav til andre rundt deg og si i fra hva du selv mener og vil! Ting vil bli bedre med tiden!! klem 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/1705-jeg-vil-bare-at-noen-skal-v%C3%A6re-glad-i-meg/#findComment-6053 Del på andre sider Flere delingsvalg…
siggi Skrevet 6. august 2000 Del Skrevet 6. august 2000 Kjære lille deg. Det er ingen som er flinke til å si at de bryr seg, at de er glad i en osv. Folk bare er sånn. Men du vet da så indelig godt at dine foreldre elsker deg over alt på jord og ville gjordt hva som helst for at deres lille jente skal ha det godt. Og du vet at du har venner som bryr seg og er glad i deg. Tenk deg godt om og vær takknemlig. Er du flink til å si slikt til dine venner eller foreldre? Kanskje hvis du begynner, så kanskje folk åpner seg mere. Det er slike ting man heller skal si for ofte enn for sjelden. Vet ikke foreldrene dine at du ikke har det bra? AT du har sf? Kanskje du skal fortelle dem det og la dem vite at du behøver ekstra masse omsorg (hvis de ikke vet det fra før av da) Vær sterk og ikke glem at du har mange venner her på forumet. Mange klemmer fra 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/1705-jeg-vil-bare-at-noen-skal-v%C3%A6re-glad-i-meg/#findComment-6224 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Laila Sundgot Schneider, lege Skrevet 7. august 2000 Del Skrevet 7. august 2000 Kjære lille deg. Det er ingen som er flinke til å si at de bryr seg, at de er glad i en osv. Folk bare er sånn. Men du vet da så indelig godt at dine foreldre elsker deg over alt på jord og ville gjordt hva som helst for at deres lille jente skal ha det godt. Og du vet at du har venner som bryr seg og er glad i deg. Tenk deg godt om og vær takknemlig. Er du flink til å si slikt til dine venner eller foreldre? Kanskje hvis du begynner, så kanskje folk åpner seg mere. Det er slike ting man heller skal si for ofte enn for sjelden. Vet ikke foreldrene dine at du ikke har det bra? AT du har sf? Kanskje du skal fortelle dem det og la dem vite at du behøver ekstra masse omsorg (hvis de ikke vet det fra før av da) Vær sterk og ikke glem at du har mange venner her på forumet. Mange klemmer fra Kjære Siggi. Fint, oppløftene, positivt innlegg som sikkert mange av dere som skriver i forumet føler dere "hjemme i". Mange med sf holder mye for seg selv, sliter i stillhet - og håper og tror at andre kan lese deres tanker og følelser. Slik er det som regel ikke, prøv å vær åpen, snakk og vis dine følelser !Informasjon via Internett erstatter ikke en legekonsultasjon. For en sikker vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet bør du derfor rådføre deg med legen din. Vennlig hilsen Laila Sundgot Schneider, lege 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/1705-jeg-vil-bare-at-noen-skal-v%C3%A6re-glad-i-meg/#findComment-6303 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Laila Sundgot Schneider, lege Skrevet 7. august 2000 Del Skrevet 7. august 2000 Kjære Nedia ! Du vet at du skulle ønske at noen sa og også mener at de er glad i deg. Dessverre er det altfor få som sier og deler dette med sine venner og familiemedlemmer. Jeg lurer om du er glad i noen, klarer du å si det til dem, så har du virkelig en positiv egenskap som mange misunner deg. Vi har alle et behov for å bli likt, akseptert og at noen er glad i oss. Det kan vel kanskje tenkes at noen også er glad i deg, - men de mangler egenskapen med å klare å formidle det videre?Informasjon via Internett erstatter ikke en legekonsultasjon. For en sikker vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet bør du derfor rådføre deg med legen din. Vennlig hilsen Laila Sundgot Schneider, lege 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/1705-jeg-vil-bare-at-noen-skal-v%C3%A6re-glad-i-meg/#findComment-6305 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Caitlin Skrevet 7. august 2000 Del Skrevet 7. august 2000 Kjære Nedia! Det hjelper kanskje ikke å høre dette fra ei du ikke kjenner. Men jeg er glad i deg. Vi er jo mennesker begge to hvorfor ikke være glade i hverandre da? Vi har jo endel ting felles. Jeg håper inderlig ting ordner seg for deg!!!!! Kjempeklem fra 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/1705-jeg-vil-bare-at-noen-skal-v%C3%A6re-glad-i-meg/#findComment-6319 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.