Gå til innhold

Kommer aldri til å klare det


Gjest Snoopy83

Anbefalte innlegg

Gjest Snoopy83

Kommer aldri til å klare det.

Kommer ende opp på sosialen. I en trygdebolig. Alle vet hvem jeg er og spotter meg. Så kommer galskapen sigende... its a wonderfull world...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest bare en

Så lenge du sier til deg selv at du aldri kommer til å klare ting så kommer du heller aldri til å klare det.

Du er nødt til å se på mulighetene og ikke bare begrensningene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snoopy83

Så lenge du sier til deg selv at du aldri kommer til å klare ting så kommer du heller aldri til å klare det.

Du er nødt til å se på mulighetene og ikke bare begrensningene.

Er vel ikke min feil... er ikke noe jeg kan gjøre for å tenke mer postitivt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bare en

Er vel ikke min feil... er ikke noe jeg kan gjøre for å tenke mer postitivt...

neivel. Da kan vi konkludere med at du kommer aldri til å klare det (hva nå enn det er)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snoopy83

neivel. Da kan vi konkludere med at du kommer aldri til å klare det (hva nå enn det er)

Hvorfor sier alle med forbindelse til psykiatrien akkurat det samme? Samme mølet om og om igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tjohooo

Hvorfor sier alle med forbindelse til psykiatrien akkurat det samme? Samme mølet om og om igjen.

Fordi det er jo sant, psykiatri eller ikke!

Høy IQ kan bli et problem om man ikke etter hvert også går inn for å tilegne seg tilsvarende klokhet, så man ikke rett og slett tenker seg selv i stykker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Snoopy83

Fordi det er jo sant, psykiatri eller ikke!

Høy IQ kan bli et problem om man ikke etter hvert også går inn for å tilegne seg tilsvarende klokhet, så man ikke rett og slett tenker seg selv i stykker.

Hva er det egentlig som er sant... det folk flest tror på? det autoriteter sier?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tjohooo

Hva er det egentlig som er sant... det folk flest tror på? det autoriteter sier?

Hvis du er så smart, så skjønner du sikkert logikken i det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dog1365380703

Hvis du er så smart, så skjønner du sikkert logikken i det.

Slutt å rakke ned på folk som har det vanskelig folkens. Og prøv heller å forstå at ikke alle har det like bra. De som ikke forstår det har lite her inne å gjøre. Skal man gi råd, så gjør det med respekt.

Lag deg noe god usunn mat Snoopy83 og se en film som tar tankene vekk fra alt og drit i hele verden. Sov lenge og tenk på noe trivelig du kunne tenke deg å gjøre. Tenk hvordan du kan nå målet til noe hyggelig å gjøre. Det er svært liten forståelse å få hos arrogante "perfekte" folk likevel...

Stå på min venn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bare en

Slutt å rakke ned på folk som har det vanskelig folkens. Og prøv heller å forstå at ikke alle har det like bra. De som ikke forstår det har lite her inne å gjøre. Skal man gi råd, så gjør det med respekt.

Lag deg noe god usunn mat Snoopy83 og se en film som tar tankene vekk fra alt og drit i hele verden. Sov lenge og tenk på noe trivelig du kunne tenke deg å gjøre. Tenk hvordan du kan nå målet til noe hyggelig å gjøre. Det er svært liten forståelse å få hos arrogante "perfekte" folk likevel...

Stå på min venn

Dette innlegget er bare skrevet for å kverulere. Ingen vits å oppmuntre personen til dette. Da er det bedre å skrive kalde fakta og avslutte der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jepp, slik foelse det innimellom. ganske ofte i grunn. helt jaevelig.

noeyaktig hva er det -du- ikke klarer snoopy. konkret. studier/jobb/ relasjoner/ osv?

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snoopy83

jepp, slik foelse det innimellom. ganske ofte i grunn. helt jaevelig.

noeyaktig hva er det -du- ikke klarer snoopy. konkret. studier/jobb/ relasjoner/ osv?

mvh

For tiden går det bra med de nettvennene jeg har, så jeg syns ikke det er farlig om jeg ikke har noen andre venner.

Men det jeg mener er at jeg sikkert aldri kommer til å klare det jeg har lyst til. Det er en utdannelse. Som innebærer å bo i en stor by.

Jeg vil bare ikke ende opp på sosialen altså... og det gjør jeg hvis jeg ikke klarer å ta denne utdannelsen... det er liksom enten eller for meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For tiden går det bra med de nettvennene jeg har, så jeg syns ikke det er farlig om jeg ikke har noen andre venner.

Men det jeg mener er at jeg sikkert aldri kommer til å klare det jeg har lyst til. Det er en utdannelse. Som innebærer å bo i en stor by.

Jeg vil bare ikke ende opp på sosialen altså... og det gjør jeg hvis jeg ikke klarer å ta denne utdannelsen... det er liksom enten eller for meg...

ok, naa skjoenner jeg litt mer.

kan du ta noen av denne utdannelsen i deler? event via nett?

eller boer du sette denne utdannelsen litt paa vent, til du er sterkere? hva med aa ta et kurs eller noe annet til du er kommet paa bena? hvorfor maa du ta den naar du har det saa tungt som du sier at du har det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Snoopy83

ok, naa skjoenner jeg litt mer.

kan du ta noen av denne utdannelsen i deler? event via nett?

eller boer du sette denne utdannelsen litt paa vent, til du er sterkere? hva med aa ta et kurs eller noe annet til du er kommet paa bena? hvorfor maa du ta den naar du har det saa tungt som du sier at du har det?

Har det ikke så tungt nå, men frykter at jeg får det tyngre etterhvert.

Men det haster, kan ikke gå å surre for lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tjohooo

Slutt å rakke ned på folk som har det vanskelig folkens. Og prøv heller å forstå at ikke alle har det like bra. De som ikke forstår det har lite her inne å gjøre. Skal man gi råd, så gjør det med respekt.

Lag deg noe god usunn mat Snoopy83 og se en film som tar tankene vekk fra alt og drit i hele verden. Sov lenge og tenk på noe trivelig du kunne tenke deg å gjøre. Tenk hvordan du kan nå målet til noe hyggelig å gjøre. Det er svært liten forståelse å få hos arrogante "perfekte" folk likevel...

Stå på min venn

Jeg mente ikke å være nedlatende, men skjønner at det kan oppfattes sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har det ikke så tungt nå, men frykter at jeg får det tyngre etterhvert.

Men det haster, kan ikke gå å surre for lenge.

hei igjen.

Hvis du foeler deg i rimelig ok form naa saa er det jo en mulighet for aa begynne aa forberede deg paa det kommende studiet. Kikke over pensum i et rolig tempo? Snakke med andre som tar dette studiet og hoere hva man boer fokusere paa i begynnelsen.

Hva mener du selv at maa til for at du skal klare dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har kanskje litt høye krav til deg selv?

Trenger du toppkarakterer i alt da, de fleste klarer det jo uten å ha "uoppnåelige" krav til seg selv.... det er ikke nødvendigvis enten/eller her i verden....

Men det er jo lurt å ikke stenge seg for mye inne så man blir mer paranoid tror jeg.

Lykke til :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 uker senere...

det går bra slike ting går over ikke bry deg så mye om hva andre tror drit i det og tenk på deg selv vet at det ikke er lett men jeg skjønner godt hva du mener

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...