Gå til innhold

3kant?


Gjest nysjerrig og søkende

Anbefalte innlegg

Gjest nysjerrig og søkende

Er ei jente på 20 år, for tiden enslig etter et lengre forhold. Lurer nå på om jeg skal finne meg et par som har lyst til å utforske litt med meg innenfor trygge rammer. Gjerne litt eldre.

Det ser ut til at det er nok å velge mellom av par på nett, men det kan vel være vanskelig å vite hva man går til?

Er det noen enslige her som har prøvd noe slikt? Gode råd? Hvordan siler man ut de seriøse fra de useriøse? Hvor mye info om seg slik skal man egentlig gi? Hva med bilder?

Vil selvfølgelig ikke at dette skal bli kjent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er ene halvparten av et par som i blant har trekant med single.

De parene som har valgt dette som et spennende innslag i sitt sexliv, er som regel "ordentlige" folk.

Hadde jeg vært i din situasjon, så hadde jeg nok brukt noe tid på å bli kjent med paret, hvilke verdier de står for, hva slags modenhet og intelligensnivå de har osv.

I og for seg, så har vi hatt vel så vellykkede trekanter med folk vi har truffet på utesteder, som på Internett.

De fleste parene som har trekanter, overdriver ikke aktiviteten, det kan være snakk om et par tre ganger i året, så jevnlig trekantsex kan du vel neppe regne med, hvis det er et ordentlig par.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann, jeg har selv ikke direkte erfaring med dette, men har allikevel noen tanker rundt det:-)

Hvis man først ønsker å leve ut en 3kant fantasi er det kanskje greit å gjøre dette som singel, når man ikke risikere å såre en partner. Som du sier er det mye å velge i på nettet, tror du først bør plukke ut noen som ut ifra annonsen/bilder virker til å ha det du er intressert i. Jenter som ønsker å prøve et par står veldig "høyt i kurs" i dette markedet, så du kan nok tillate deg å være ganske kresen.

Tror du kan få litt mer føling på hva slags mennesker de er over telefon, da kan dere jo sjekke om dere har samme seksuelle preferanser osv. Tror det er lurt å være litt tilbakeholden på bilder og personlige opplysninger, la de gi deg tlfnr sitt osv, ikke gi noe som kan spores tilbake til deg før du føler deg veldig trygg.

Så er det vel bare å ta tiden til hjelp for å prøve å bli kjent/trygg nok på hverandre til å ville møtes, vil tro det gå ann å ha noen spennende tlf samtaler under denne "bli kjent" perioden:-)

Tror du bør være forsiktig med alkohol når dere eventuellt møtes, men litt kan kanskje for noen være greit for å lure bort noen hemninger.

Tror det er viktig om du får sjekket ut om de to andre virkelig vet hva de begir seg ut på, veldig kjedelig med 3 nakne mennesker i sjalusidrama i en dobbeltseng vil jeg tro:-)

Du får ha masse lykke til, pass på deg selv underveis:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ene halvparten av et par som i blant har trekant med single.

De parene som har valgt dette som et spennende innslag i sitt sexliv, er som regel "ordentlige" folk.

Hadde jeg vært i din situasjon, så hadde jeg nok brukt noe tid på å bli kjent med paret, hvilke verdier de står for, hva slags modenhet og intelligensnivå de har osv.

I og for seg, så har vi hatt vel så vellykkede trekanter med folk vi har truffet på utesteder, som på Internett.

De fleste parene som har trekanter, overdriver ikke aktiviteten, det kan være snakk om et par tre ganger i året, så jevnlig trekantsex kan du vel neppe regne med, hvis det er et ordentlig par.

Hva er "ordentlige" folk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er "ordentlige" folk?

Det lurte jeg på, også.

Er ordentlige folk f.eks folk med universitetsutdannelse, bosatt på grünerløkka og vestover (i oslo), i motsetning til snekkere og rørleggere fra kampen? :-) Eller arbeidsledige og/eller dagdrivere, for den saks skyld.

"............................"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det lurte jeg på, også.

Er ordentlige folk f.eks folk med universitetsutdannelse, bosatt på grünerløkka og vestover (i oslo), i motsetning til snekkere og rørleggere fra kampen? :-) Eller arbeidsledige og/eller dagdrivere, for den saks skyld.

"............................"

Ja, er det ikke bare dagdrivere som har 3-kant? hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva er "ordentlige" folk?

Yrkesmessig kan de gjøre hva de vil, men de må ha noen kvaliteter som går på modenhet og diskresjon, slik at man blir trygg på paret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det lurte jeg på, også.

Er ordentlige folk f.eks folk med universitetsutdannelse, bosatt på grünerløkka og vestover (i oslo), i motsetning til snekkere og rørleggere fra kampen? :-) Eller arbeidsledige og/eller dagdrivere, for den saks skyld.

"............................"

Yrkesmessig kan de gjøre hva de vil, men de må ha noen kvaliteter som går på modenhet og diskresjon, slik at man blir trygg på paret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Dette er mer vanlig enn hva folk tror..

Selv er typen og jeg hyppige med et annet par :) Blir vel mer Swingers..

Hva er det som gjør at dere ikke synes det er nok å ha sex med hverandre? Synes du ikke det er litt kjipt at h*n må ha andre enn deg og omvendt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Swingers..:)

Hva er det som gjør at dere ikke synes det er nok å ha sex med hverandre? Synes du ikke det er litt kjipt at h*n må ha andre enn deg og omvendt?

Vi har det kjempe fint sammen vi. Og vi trenger ikke ha andre for å fungere sammen seksuelt. Men det er en fantasi vi begge har. Der vi ser på et annet par ha sex, mens vi har sex. At han kan se meg med en annen jente osv.

Faktisk heller ikke han som foreslo det første gang han er fornøyd med meg. Jeg føler meg ikke truet av noe slag fordi han vil se meg med en annen jente når jeg helst vil bli sett med en annen jente..

Det er feil det mange tror. At folk gjør dette fordi partneren ikke er god nok. Det er noe spennede og litt kinky som gjør at vi gjør dette. Treffer kun par som er sammen og vært sammen lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har det kjempe fint sammen vi. Og vi trenger ikke ha andre for å fungere sammen seksuelt. Men det er en fantasi vi begge har. Der vi ser på et annet par ha sex, mens vi har sex. At han kan se meg med en annen jente osv.

Faktisk heller ikke han som foreslo det første gang han er fornøyd med meg. Jeg føler meg ikke truet av noe slag fordi han vil se meg med en annen jente når jeg helst vil bli sett med en annen jente..

Det er feil det mange tror. At folk gjør dette fordi partneren ikke er god nok. Det er noe spennede og litt kinky som gjør at vi gjør dette. Treffer kun par som er sammen og vært sammen lenge.

Ja, men hadde dere vært spennende nok for hverandre, hadde dere jo ikke hatt behov for dette ekstra krydderet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Swingers..:)

Ja, men hadde dere vært spennende nok for hverandre, hadde dere jo ikke hatt behov for dette ekstra krydderet...

Det er ikke slik det er nei. har ikke behov for å kjøre karusell, men gjør det fordi når jeg er på tivolli fordi det er gøy og spennende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest glatt ja

Det er ikke slik det er nei. har ikke behov for å kjøre karusell, men gjør det fordi når jeg er på tivolli fordi det er gøy og spennende!

Men du må jo gå på tivoliet for å få kjørt karusell da. Oppsøke det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Swingers..:)

Men du må jo gå på tivoliet for å få kjørt karusell da. Oppsøke det...

He he.. Ja, jeg har vel heller ikke sagt at andre par bare ramler i fange på oss!

Vi liker det enkelt og greit og det har ingen ting med at vi ikke er bra nok for hverandre. Da hadde vi ikke vært sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 18 år senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...