Betti71 Skrevet 14. januar 2005 Skrevet 14. januar 2005 Hei. Jeg er en jente på 33 år. Har helt siden puberteten slitt med rød hud over øyebrynene, nedover nesa, og på hakepartiet. Og på disse stedene får jeg også kviser- men disse kommer helst når jeg har eggeløsning og når mensen melder sin ankomst. Jeg åpner porene med varmt vann og renser "nå for tiden" huden kun med make-up fjerner.( dette fordi ikke NOE har hjulpet meg) Deretter lukker jeg porene med iskaldt vann, og setter på krem som er parfymefri (kjøpt på apoteket) PS: denne kremen har kun rukket å bruke EN gang!! Uansett hva jeg har prøvd av kremer og rensing har det ikke blitt noe bedre.. Er det noen som kan noe om hud som vil hjelpe meg, fortelle meg hva jeg skal bruke å rense huden med og hva jeg skal bruke for krem. Takker på forhånd 0 Siter
Niobe Skrevet 14. januar 2005 Skrevet 14. januar 2005 Jeg ville gått til hudpleier, hvis jeg var deg. De kan analysere huden din og gi deg råd om produkter/ behandlinger som passer for akkurat deg. 0 Siter
Betti71 Skrevet 14. januar 2005 Forfatter Skrevet 14. januar 2005 Jeg ville gått til hudpleier, hvis jeg var deg. De kan analysere huden din og gi deg råd om produkter/ behandlinger som passer for akkurat deg. Hei Niobe Jeg har gått til legen min med dette, og bedt om henvisning til hudpleier, men det har ikke fått.. Vet du om en lege som kan ta imot uten henvisning?? Takk for svaret *S* 0 Siter
Niobe Skrevet 14. januar 2005 Skrevet 14. januar 2005 Hei Niobe Jeg har gått til legen min med dette, og bedt om henvisning til hudpleier, men det har ikke fått.. Vet du om en lege som kan ta imot uten henvisning?? Takk for svaret *S* Se i avisen etter annonser for hudpleiere, eller privatpraktiserende hudleger da. 0 Siter
Betti71 Skrevet 14. januar 2005 Forfatter Skrevet 14. januar 2005 Se i avisen etter annonser for hudpleiere, eller privatpraktiserende hudleger da. Hei igjen! Takker for det.. Burde vel ha tenkt på det selv.. Men takk i hvert fall. 0 Siter
Niobe Skrevet 14. januar 2005 Skrevet 14. januar 2005 Hei igjen! Takker for det.. Burde vel ha tenkt på det selv.. Men takk i hvert fall. Evt. så kan du prøve Gule Sider eller noe sånn 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.