Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hallo du :-)

Jeg snappet opp en link du gav en annen for en stund siden. Det var en eller annen som spurte om nedlastnigsprogram til musikk.

Du kom med en link, og her om dagen, så tenkte jeg at, jo, jeg kan vel prøve å se hva dette er. Hun pleier da ikke å fare med løgn og fanteri, så fali kan det vel ikke værra :-)

Jeg har da endel fra før, så det var ikke det som var grunnen, men jeg måtte jo bare prøve da vettu.

Så; fri for popups og annen drit var den, men fri for det meste av musikk også. Dvs. siden i seg selv var glimrende, men man fikk bare noen utvalgte - det gikk ikke å søke. (Nei, jeg er ikke dum, har lastet musikk i mange år :-)

Er det sånn at du har tatt betalingsversjonen av LimeWire?, for næggu om jeg fikk brukt søkefunksjonen for å finne det jeg ville ha. Der er det velg og vrak, mellom noe bra, og mest tantemusikk. Hehe, jaja ikke min stil, men rett skal være rett jeg fant Green Day`s Bouleward of broken dreams og den er knall.

Men er det sånn at du betaler for å få det du vil ha eller finnes det et triks jeg ikke har sett?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/170573-flisa/
Del på andre sider

Fortsetter under...

hehe! Jeg har ikke peiling! - Var bare en på jobben som er like lite inne i dette som jeg som sa den var lett å bruke - og vi her hjemme har da funnet alt vi har lett etter - - *kremt* . Edith Piaf, Mark Knopfler, Les MIserables, Manhatten Transfer etc. - mulig det er "tantemusikk".

Nei - jeg har den gratisversjonen. Aner ikke noe særlig om sånt jeg - prøvde Kaza Lite ++ også - men den syns jeg var vanskelig.....

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/170573-flisa/#findComment-1120551
Del på andre sider

hehe! Jeg har ikke peiling! - Var bare en på jobben som er like lite inne i dette som jeg som sa den var lett å bruke - og vi her hjemme har da funnet alt vi har lett etter - - *kremt* . Edith Piaf, Mark Knopfler, Les MIserables, Manhatten Transfer etc. - mulig det er "tantemusikk".

Nei - jeg har den gratisversjonen. Aner ikke noe særlig om sånt jeg - prøvde Kaza Lite ++ også - men den syns jeg var vanskelig.....

Det du nevnte der, er ikke helt min smak :-) men noe bra er det å finne der, det er rett.

En annen ting som er bra, er at den sier ifra hvis man er i ferd med å laste ned en ødelagt fil, slik at man kan avbryte, samt at den også sier ifra at "denne" sangen er allerede til nedlastning. Det er kjekt når man har flere igang og går litt i surr.

Skal se om jeg får lurt betalingsversjonen - skulle vel kanskje ikke skrevet det her, men men - du sladrer vel ikke, hehe.

Kaza har jeg hatt i mange år og syntes ikke den er vanskelig, men det har skjedd et eller annet så jeg ikke får spilt av musikken jeg laster ned derfra, så da er det jo ikke noe særlig hjelp i om man finner det aller aller meste heller. Finner nok ut av det, bare jeg gidder - jeg pleier det etter å ha holdt på en stund :-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/170573-flisa/#findComment-1121076
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...