Gå til innhold

STERK ANGST


mo9ca68

Anbefalte innlegg

hvor sterk må angsten være for at jeg skal få hjelp? jeg går knappt ut til postkassen, og butikke ser jeg langt etter... må ha følge over alt! har søkt terapi,men får bare avslag. sier at kompetansen ikke er tilstrekklig!! vær så snill å hjelp meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

du kan kontakte behandlere som driver privat paa egenhaand. (ofte lang koe, men mas, mas og mas) event kan din primaerlege soeke for deg, vedk. boer du kontakte til uken uansett. det er uholdbart aa gaa slik. du maa ha hjelp.

selv kan du forsoeke aa ta beroligende bad, oeve deg opp til aa puste med hele magen istede for overfladisk(slik det ofte blir naar man er redd), vaere i naerheten av venner, i den grad du klarer aa gaa ut.. om det saa bare er rundt huset, saa er det sunt.

yoga, event. andre rolige bevegelser som kan hjelpe deg med avslapping. rolig musikk etc.

lykke til. jeg haaper du faar hjelp, snart.

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor har du søkt? Kan ikke forstå at du har fått avslag!! Søk igjen. Gå til en annen lege, forklar hvordan du har det. Selvsagt skal du få hjelp! Vet at det er ventelister på behandling de fleste steder, men det finnes akutttilbud. Avslag skal du i alle fall ikke få!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei du..jeg har det akkurat som deg, butikken? hahaha! ikke sjans.. men: hør her: dette gjorde jeg: en natt var det så ille at jeg ringte legevakta, jeg forklarte situasjonen med pustebesvær osv og fikk lov å komme ned dagen etter, dagen etter fikk jeg komme inn til en psykiater, ham skrev en slags henvisning og ga meg truxal og sa jegskulle komme meg til fastlegen fort som f.... i henvisningen skrev han at jeg trengte beroligende,psykolog og ssri(lykkepiller) dro til fast lege og fikk medisiner og henhvisning til psykolog, deretter må du kaste deg over lista over psykologer tilknytta trygdeverket og henge deg over telefonen!har denne linken med denne lista om du vil ha den;) husk at vi er mange som har det som deg;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei du..jeg har det akkurat som deg, butikken? hahaha! ikke sjans.. men: hør her: dette gjorde jeg: en natt var det så ille at jeg ringte legevakta, jeg forklarte situasjonen med pustebesvær osv og fikk lov å komme ned dagen etter, dagen etter fikk jeg komme inn til en psykiater, ham skrev en slags henvisning og ga meg truxal og sa jegskulle komme meg til fastlegen fort som f.... i henvisningen skrev han at jeg trengte beroligende,psykolog og ssri(lykkepiller) dro til fast lege og fikk medisiner og henhvisning til psykolog, deretter må du kaste deg over lista over psykologer tilknytta trygdeverket og henge deg over telefonen!har denne linken med denne lista om du vil ha den;) husk at vi er mange som har det som deg;)

jeg vil gjerne ha den listen!! påforhånd takk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nils Håvard Dahl, psykiater

For meg er det opplagt at du har "rett til nødvendig helsehjelp"

Dvs at du skal vurderes etter max 30 virkedager, og at du skal ha behandling innen max 6 mnd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei igjen... jeg prøvde men kan ikke åpne etter lagring... dette gjelder oslo psykologene og psykiatrien.... )): har du kanskje en "vanlig" www. adr? skriv gjerne privat til meg på [email protected]

"http://www.helse-ost.no/file_listgroup.asp?strAction=doView&iGroupId=111&mids=167a294a299"

Mulig det funker nå:) Sjekk linken over. Hvis ikke, får vi sende på mail:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...