Gjest rutangis netu Skrevet 14. januar 2005 Skrevet 14. januar 2005 jeg har alltid trodd at du var hankjønn jeg .) da må jeg endre bildet av deg . Forklaringa på det er nok at jeg har vokst opp uten hunkjønn å leke med. Var bare gutter. Så jeg er nok miljøskadd. Har også jobbet i mannsdominerte bedrifter, hvor jeg har måttet lære å være tøff og å bite ifra meg. Faktisk taklet jeg ikke 'kvinnefellesskapet' før jeg var godt voksen, og hadde fått barn. DA hadde vi liksom plutselig noe felles. Det der manipulerende, baksnakkerske, er vi venner i dag eller ikke-greiene taklet ikke jeg tidlig i livet. Ikke var jeg overvettes interesert i babyer, interiør, klær, sminke og slike dameting heller. Universet og slike spennende ting var min greie. Leste Illustrert Vitenskap istedenfor Romantikk. hehe... Hadde neste glemt det her jeg! Skalj eg være ærlig, liker jeg fortsatt ikke måten vi kvinner behandler hverandre på. Men det er mange fordeler med kvinnefellesskapet også, så jeg har lært meg å leve med det. OG jeg trives stort sett med det nå. 0 Siter
Lillemus Skrevet 15. januar 2005 Skrevet 15. januar 2005 Jeg klarer vel ikke å juge på meg at jeg er mann samme hvor mye jeg prøver. Ikke at jeg ville vært det heller. ) 0 Siter
Elbereth Skrevet 15. januar 2005 Skrevet 15. januar 2005 Jeg er da dame. Men akkurat nå har jeg en "Saffy-darling" dag. 0 Siter
Cumbria Skrevet 15. januar 2005 Skrevet 15. januar 2005 ...jeg er en gammel, grå kjerring, men det kom vel ikke akkurat som noen bombe! Fy deg! Hvis du var russ i 1985 er du i din aller beste alder! Iallefall føler jeg at jeg er det - selv om håret har gråstenk og jeg ikke passer inn i Levis 501 lenger... 0 Siter
MsSophie Skrevet 15. januar 2005 Skrevet 15. januar 2005 Fy deg! Hvis du var russ i 1985 er du i din aller beste alder! Iallefall føler jeg at jeg er det - selv om håret har gråstenk og jeg ikke passer inn i Levis 501 lenger... ...alt er relativt - i forhold til da vi var russ - altså i 85, så er vi vel ganske så gamle og grå:-) 0 Siter
Hawkwind Skrevet 15. januar 2005 Skrevet 15. januar 2005 ...jeg er en gammel, grå kjerring, men det kom vel ikke akkurat som noen bombe! Hmmm...kan ikke huse deg som spesielt gammel eller grå da...og mener da at det ikke er så fryktelig lenge siden man tok en pils eller tre på "Sara"...? 0 Siter
Hawkwind Skrevet 15. januar 2005 Skrevet 15. januar 2005 Må vel innrømme jeg er blant dem som synes det er ufornuftig å bruke mye penger på bil, synes det er gøy å kokkelere god mat, liker å lese bøker (gjerne med sjokolade og kaffe ved siden av), og som synes det alltid er for mye sport på TV. Mann, med andre ord. 0 Siter
Gjest baremei Skrevet 15. januar 2005 Skrevet 15. januar 2005 Må vel innrømme jeg er blant dem som synes det er ufornuftig å bruke mye penger på bil, synes det er gøy å kokkelere god mat, liker å lese bøker (gjerne med sjokolade og kaffe ved siden av), og som synes det alltid er for mye sport på TV. Mann, med andre ord. Du høres ut som drømmemannen;) Er du singel? Hihi 0 Siter
carma Skrevet 15. januar 2005 Skrevet 15. januar 2005 Jeg er kvinne... eller jente, eller dame... -alt ettersom :-) 0 Siter
Gjest bebba Skrevet 15. januar 2005 Skrevet 15. januar 2005 Middelaldrende kjerring. Forhenværende ung dame, med bra 'tjangs'. *mimre* Vil forresten ikke bytte! Har det mye bedre nå, med aldrens visdom (?) og forbedret selvtillit. Hva betyr 'middelaldrende kjerring', i alder mener jeg? 0 Siter
Gjest bebba Skrevet 15. januar 2005 Skrevet 15. januar 2005 ...alt er relativt - i forhold til da vi var russ - altså i 85, så er vi vel ganske så gamle og grå:-) russ fra 85 er ren ungdom:) 0 Siter
Hawkwind Skrevet 15. januar 2005 Skrevet 15. januar 2005 Du høres ut som drømmemannen;) Er du singel? Hihi Singel...kan nesten ikke huske hva det uttrykket innebærer lenger ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.