Gå til innhold

Trokke jeg tørr å flytte


Gjest Snoopy83

Anbefalte innlegg

Gjest Snoopy83

Trokke jeg tørr å flytte til Oslo. Tenker på det hver dag, gruer meg. Men har så gjerne lyst på en utdannelse der.

Hadde sikkert gått over etterhvert som jeg ble vant med å være der, men veit ikke helt jeg... får egentlig lyst til å flytte hjem igjen...

Syns alltid det er så deilig å komme hjem, er så avslappende... får ro i sjelen og sovner på sofaen i 7 - tiden...

Men det er vel ikke noe liv.

Blir ikke lykkelig om man ikke realiserer drømmene sine.

Man kan jo endre drømmene sine da, men det skjer neppe med meg om jeg flytter hjem.

Kan jo bli boendes her og, er jo en ok utdannelse, men ikke helt det jeg har lyst til... har alltid drømt om den utdannelsen i oslo, siden jeg gikk på ungdomsskolen...

Men om jeg flytter til Oslo blir jeg sikkert utsatt for blind vold. Eller tenk om noen stikker en sprøyte med narkotika i meg, sånn at jeg blir avhengig av det og kommer på kjøret... livet rett i dass liksom... for et helvete det må være, narkomani altså...

Egentlig så er det vel ingen vits i å utdanne seg, for det kommer jo å gå til helvete med landet likevel... kommer til å bli en krig eller noe... et eller annet kommer til å skje... nå har det gått 59 år uten noe som helst, så det er sannelig på tide.

Best å stenge seg inne å forberede seg på stormen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Snoopy83,

Du kan ta det helt med ro - her er hva Statistisk Sentralbyrå skriver om Oslo:

"I 2001 var det, sett i forhold til innbyggertallet, 72 kommuner hvor det var bosatt flere registrerte voldsutøvere enn i Oslo. Av kommunene med relativt flere voldsutøvere enn Oslo, finner vi blant annet 12 av de 19 Finnmarkskommunene."

Kos deg i Oslo!

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest baremei

Hei Snoopy83!

Realiser drømmen din, ellers vil du angre senere!

Du kan jo i det minste prøve å flytte til Oslo. Trives du ikke, er det ikke verre enn at du kan flytte hjem igjen. Da har du i det i hvert fall forsøkt.

"Den som intet våger, intet vinner" er et gammelt, men klokt ordtak.Man klarer gjerne mer enn man tror-det er min erfaring:)

Lykke-til-klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest en mamma i nord

Jeg trodde en gang at jeg heller ikke turte og flytte til Oslo. Men da jeg ble vant til og bo der trivdes jeg kjempegodt. Ble der i 14 år. De første årene etter at jeg flyttet derfra savnet jeg Oslo ofte. Så god tur, jeg håper du vil trives.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...