Gå til innhold

Hvor er dere???


stillheten

Anbefalte innlegg

Jeg er så fortvilet. Ønsker noen og snakke med men vil ikke vekke mann og barn. Jeg føler meg så ensom og utafor. Hvor er jeg blitt av, den personen som jeg en gang kjente, h*n er borte. Jeg finner meg ikke selv igjen. En del av meg vil ikke mer, den andre kjemper og kjemper. Nå gikk alt så bra så er det en ting som klarer og velte alt sammen. Hva er alternativet for meg, går til samtaler, spiser piller men allikevel detter jeg som en sandsekk når det er noe. Er jeg bare en veldig følsom person og isåfall hvordan kan jeg klare og bli anderledes. Kan noen gi meg korte gode råd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Slik jeg ser det, så trenger du bedre selvtillit. Da blir det kloke valget å gjøre noe som kan forbedre selvtilliten din.

F.eks, er du flink å male - så mal. Er du flink å spille piano, spill piano. Er du flink å lage mat, lag mat.

Les egenutviklingsbøker slik at du kan lære deg å takle folk som ikke liker deg av en eller annen grunn. Fokuser på det du er flink til, i stedet for å grave deg ned i dritten..

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...