Gå til innhold

Vil drepe barna


Gjest Wiwianne

Anbefalte innlegg

Gjest Wiwianne

Min manns ekskone truer ovenfor barnevernet med å drepe barna. Vi tror henne, fordi hun i perioder blir veldig "fremmed", forestiller seg mye rart og beskylder halve slekten for overgrep. Men det virker ikke som barnevernet tror oss, de mener han bare bør gå til rettssak for å få daglig omsorg for barna. Men forrige gang han prøvde ble hun dårligere, og han ble livredd og trakk seg. Ikke tror vi den sakkyndige utredningen i barnefordelingssaker sjekker om hun har en personlighetsforstyrrelse heller, utgangspunktet her er vel normale foreldre? Bør ikke barnevernet gripe inn, de kan tross alt holde øye med hva som skjer i hjemmet. Barna greier seg fint på skolen, vi tror det er et fristed for dem. Nesten ingen i hennes/hans familie får treffe dem lengre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest to sider av saken

Om hun truer ovenfor barnevernet så blir hun anmeldt og holdt under oppsikt. Og jeg tviler på at barnevernet ville latt ungene bo der.

Jeg har liten tro på slikt, særlig når det er mannens nye kone som kommer med det, og ikke mannen selv som faktisk har noe med det å gjøre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om hun truer ovenfor barnevernet så blir hun anmeldt og holdt under oppsikt. Og jeg tviler på at barnevernet ville latt ungene bo der.

Jeg har liten tro på slikt, særlig når det er mannens nye kone som kommer med det, og ikke mannen selv som faktisk har noe med det å gjøre...

Joda, de lar dem faktisk bare bo der. Barnevernet gjør ingenting. Og de har selv hørt truslene hennes, vi hørte dem igjennom dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...