Gå til innhold

Vonde dager....

Anbefalte innlegg

Jeg vet ikke om jeg orker å skrive dette....for å skrive det gjør at det ikke er bare meg lenger...lenge har jeg holdt det inne i meg, uten å vite hva som egentlig har skjedd....

Men min historie er nok ikke noe spesielt,men jeg har så vonde følelser rundt den.. jeg var 16 år og nyforelsket, kjæresten min og jeg hadde det fint sammen. Han var noen år eldre enn meg, men jeg var voksen for alderen.. (trodde iallefall jeg...) dette gikk bra ganske lenge, men etterhvert merket jeg at noe var rart.. han begynte å være veldig pågående når vi la oss...og når jeg sa at jeg ikke ville ble han sur, men så.. en natt merket jeg,i halsøvne, at han tok meg.. jeg prøvde å få ham bort,men det gikk ikke..Dette prøvde jeg lenge å fortrenge, men det gjentok seg... Hvor mange ganger vet jeg ikke.. Men nok iallefall.. Da jeg konfronterte ham med det, lo han og sa at jeg bare var uerfaren og at jeg måtte ha drømt..men litt etter endret han det og sa at han ville bare prøve hvor langt han kunne gå,den ene gangen..men jeg vet at det var flere.....

Hva vil dere kalle dette?`

Jeg har lenge hatt vonde følelser, men dette gjør så vondt inne i meg.... det var en jeg var glad i, en jeg elsket... En som jeg lo med og snakket om fremtiden med...... det gjør så vondt...og jeg tør ikke si det til noen

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/170747-vonde-dager/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Olena!

Dessverre er noen gutter sånn, men langt fra alle.

Gamlekjæresten min voldtok meg, men kjæresten min er veldig snill. Han gjør det ikke når jeg ikke vil og har hatt stor tålmodighet med meg.

Jeg tror det blir bedre om du har noen å snakke med. Velg noen med omhue.

Lykke til!

Klem fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/170747-vonde-dager/#findComment-1123121
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...