Gjest henna23 Skrevet 16. januar 2005 Skrevet 16. januar 2005 Hei. Jeg er en jente på 23 år som har slitt med psykiske problemer. I lang tid nå har jeg hatt problemer med selvskading. Og det blir mer og mer "alvorlig". Jeg har sydd en del ganger, men nå tør jeg ikke lenger gi beskjed hva jeg har gjort. Jeg er så redd. De er sikkert sinna på meg. Jeg har kuttet meg igjen, bare ett kutt, men det er dypt og spriker veldig. Jeg har ikke kommet meg til legen, og lurer på om det er noe som kan skje siden det ikke er sydd? Hvis jeg får infeksjon, er det farlig? Jeg har en bandasje over. Unnskyld. Jeg vet at mange synes det er teit og unødvendig med selvskading. Men det er så vondt inni meg. Smerten inni blir til utenpå... henna 0 Siter
Gjest sår og sånt Skrevet 16. januar 2005 Skrevet 16. januar 2005 Generelt sett er det vanligste problemet at du får et stygt arr, og at det blir vanskeligere for såret å gro. Dersom du ikke orker komme deg til lege for å sy er den nest beste tingen steristrips fra apoteket. Husk å rens sår, hvis ikke kan det bli stygge infeksjoner. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.