Gå til innhold

så er det i gang igjen for fullt


Gjest ei på `45

Anbefalte innlegg

Gjest ei på `45

Hei!

...fokus i mediene på de store "probleme" i Norge som overgår flodbølgekatastrofen. Stikkord i dagens Vg ; Clintons vekt, franske kvinners vellykkethet i å nå rett vekt,hvem som er på dildotoppen,at kokain er billigere enn cappucino,mage som vekker oppsikt, vin i butikkene som valgkampsak.

Det er jo riktige store verdisaker jo!( not)

Sist uke har en hørt om fett, fett og atter fett i alt som kan formidles.

Og så er det noen som ikke begriper hvorfor noen mobbes på skolene, noen blir sykmeldt på sin arbeidsplass osv. Den tause verdisettingen skal gå sin gang.

Utsagnet å bli godtatt uten betingelser og aksepteres som den hver og en er, er lagt død en gang for alle, det innser jeg!

Det kunne jo hende at å la være å skrive og fokusere på vekt, skjønnhet, sex og rus KUNNE gi resulater i økt livskvalitet som igjen gir vellyst til å røre seg og endre vaner, slik at det gikk uten pekefinger, og uten noens behov for å ha makt over andre, men som Ludvig sa; det er fali det. Og da har jeg ikke nevnt andre VERDIER i samme slengen!

Så hold "verdi"debatten i gang, "så slipper noen ta innover seg konsekvenser og livet for rammende etter flodbølgekatastofen", i Norge har vi "viktigere " ting å bruke presse på.

Men jeg gir aldri opp å omtale, diskutere og mene noe om alternativet!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...