Gå til innhold

hvor tok gleden veien?

Anbefalte innlegg

Vet ikke helt hva jeg skal skrive, prøver bare å tømme hjernen mens fingrene lager lyd mot tastaturet..

Jeg er tilbake i norge nå. Har vært hos kjæresten min i ei uke. Det var herlig, men allikevel så vondt. Han er jo så god. Prøver alt han kan å støtte meg og gi meg den hjelpen jeg trenger. Men tror han føler at han ikke strekker til. Vi pratet mye om det. Hans posisjon og hva han kan gjøre. Det er jo ikke så mye han faktisk kan gjøre. Han kan elske meg, og lytte når behovet er der, men han er jo 200 mil borte så det er jo litt begrensa hvor mye han kan være der for meg.

Dessuten vil jeg ikke at han skal bli min hobby-psykolog. Det er ikke rett for hverken han eller meg. Jeg har en psykolog og det er vi begge glad for. Det kjipe er bare at jeg kan ikke kan late som at jeg er glad når jeg ikke er det. Det vil ikke kjæresten min at jeg skal heller, men jeg ser så tydelig at han bærer preg av situasjonen. Han sier det går bra og at han kan klare det. At jeg skal bruke kreftene mine på meg selv og ikke uroe meg over han.

Her sitter jeg, burde vært så lykkelig. Jeg har verdens beste kjæreste som elsker meg over alt og gjør ALT for meg. Men jeg klarer ikke å glede meg over det.Jeg klarer ikke å glede meg over noe!

Ikke vet jeg hva jeg vil med dette innlegget heller. Det blir vel bare rot. Vet ikke engang hva jeg har skrevet. Alt går på automatikk, liksom..

Så dritt at menneskene rundt meg skal lide fordi jeg lider. Men jeg vet at jeg trener at de er der. Og det er de heldigvis. Er bare så veldig redd for å "bruke de opp" og slite de ut.

Uff.. dette ble vel bare rot, men jeg er bare så trist. Så veldig trist hele tiden. Vil bare så veldig gjerne kunne kjenne et lite øyeblikk av lykke. Kanskje jeg kunne klare å leve litt lenge på det...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/170785-hvor-tok-gleden-veien/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei reana,

Så dette nå.

Din klarsynhet vedr. det du skriver om psyk er jeg meget enig i.

Men husk at dine venner ikke ser på dette som "en byrde" - de er der for deg, og andre ganger er du der for dem. Før, nå eller en gang i fremtiden.

Du har mange venner, og vi er glade i deg. Ønsker deg det beste.

*klem*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...