Gå til innhold

Sliter med helsa


miiips

Anbefalte innlegg

Hei! jeg er en gutt på 21 år. Jeg har i de siste 3 månedene slitt med søvnløshet, har problemer med å få sovne og jeg sover urolig. Våkner gjerne 2-5 ganger i løpet av natten. Jeg sliter også med å få gjort noe på jobben. Deler av jobben min er å jobbe med en liten klasse med elever som lider av downs-syndrom, noe som jeg føler at jeg slett ikke takler. jeg føler at dette går ut over resten av jobben. Jeg jobber som stipendiat på en folkehøyskole, noe som skulle bli en drøm, men begynner å ligne mer på et mareritt. Det forventes at jeg skal være blid og hyggelig hele tiden, noe som er svært vanskelig når jeg selv sliter. Jeg har også en veldig tung fortid. Mobbing gjennom deler av barneskolen, hele ungdomsskolen og 2 år på videregående. Jeg mistet også faren min for 2 år siden. Jeg føler meg i grunn utbrent. Det jeg lurer i grunn på om det er noe jeg kan gjøre med dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest *ikkjesåsint*

eineste råd eg kan gi, er at det er lov å være utbrent, det er lov å ta tid til seg sjølv, ikkje bry deg om kva som er forventa av deg.

gjør det du føler er riktig for deg.

og søk hjelp hos fatlegen din.

lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kizza1365380506

Kanskje arbeid med disse barna ikke er helt det rette for deg! Det er som en ond sirkel når du ikke får sove går det ut over arbeidet. Når du føler du ikke strekker til går det ut over nattesøvnen osv. Prøv å senke kravene til deg selv og finn ut om du vil satse på dette eller om du kanskje skal prøve noe annet. Du er ung og har tiden for deg...

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider