Gå til innhold

finnes det noen der ute i natten?

Anbefalte innlegg

4 timer har jeg brukt nå på å sove, uten hell. tankene flyr i hytt og pine. om 5 timer skal jeg stå opp og starte dagen i en ny jobb og rett derfra til første skoledag på universitetet.

4 lange timer har jeg brukt på hulking og grining. kroppen er utmattet, men tydeligvis ikke utmattet nok til å sovne..

om 5 timer tar jeg maska på og viser min nye arbeidsgiver et uthvilt jeg.

men først skal jeg bare gråte litt til...

før maska går på må jeg bare kjenne litt på smerte og angst...

finnes det noen der ute som kan gi meg en klem i natten??

har visst litt behov for en.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/170858-finnes-det-noen-der-ute-i-natten/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så leit at du har det sånn nå i natt... Håper dagene - og nettene - snart blir bedre, vennen :-)

*drysse søvnighetsstøv over reana*

*stoooooor & varm klem*

tusen takk, kjære gemini.

det er vondt i natt. og jeg bare griner. alt jeg vil er å sove. men det er visst ikke min tur til det i natt!?

men takk for klemmen. jeg trengte den virkelig nå.

takk!

tusen takk, kjære gemini.

det er vondt i natt. og jeg bare griner. alt jeg vil er å sove. men det er visst ikke min tur til det i natt!?

men takk for klemmen. jeg trengte den virkelig nå.

takk!

En mulighet er kanskje å ringe Kirkens SOS, Mental helse el.lign. telefoner, så du får pratet med noen, og kanskje klarer å bli roligere, og dermed mer søvnig?

Annonse

*stooor klem* fra meg

I morgen går nok alt mye bedre enn du tror, skal du se. Nytt virker alltid skummelt.

tusen takk.

dessverre er det ikke det at det er nytt som skremmer. hadde det bare vært så vel! har nok havnet inn i en depressjon, trolig nok..!? nye ting skremmer meg sjelden.

men takk for klem

En mulighet er kanskje å ringe Kirkens SOS, Mental helse el.lign. telefoner, så du får pratet med noen, og kanskje klarer å bli roligere, og dermed mer søvnig?

tja.. men har glemt telefonen hos søstera mi, så jeg er telefonløs i natten. kan ikke ringe kjæresten heller.. :(

men jeg skal prøve å krype under dyna en gang til nå og se om det funker på forsøk nr 2.

man vet vel aldri..?

tja.. men har glemt telefonen hos søstera mi, så jeg er telefonløs i natten. kan ikke ringe kjæresten heller.. :(

men jeg skal prøve å krype under dyna en gang til nå og se om det funker på forsøk nr 2.

man vet vel aldri..?

Håper du får sove nå, og at søsteren din ikke ble plaget av SMSen jeg akkurat sendte til din telefon!

*flau*

Ønsker deg en god natt!

*klem*

Gjest baremei

tusen takk.

dessverre er det ikke det at det er nytt som skremmer. hadde det bare vært så vel! har nok havnet inn i en depressjon, trolig nok..!? nye ting skremmer meg sjelden.

men takk for klem

Da misforsto jeg. Kjenner deg jo ikke, men vet uansett hvordan det er å være deprimert og ikke få sove.Ikke greit.

Vet ikke hva jeg kan gjøre for å trøste, annet enn å sende deg varme tanker og håpe du snart får det bedre.

klem

Håper du får sove nå, og at søsteren din ikke ble plaget av SMSen jeg akkurat sendte til din telefon!

*flau*

Ønsker deg en god natt!

*klem*

det ble hun nok ikke og jeg gleder meg til å lese den! (: takk!

klokken er litt over 7 og jeg har akkurat stått opp. har sovet i 2 timer, så denne dagen kan bli interessant...

takk til dere alle for klemmer i natten.

det gjorde underverker!

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...