Gå til innhold

Veldig ustabil for tiden håper noen kan svare.


Katty2

Anbefalte innlegg

Er manisk depresiv,går på litium og begynte på topimax for ei god stund siden men legen har enda ikke tatt prøve av meg så jeg går ennå på samme dose nemlig 25mg morgen og 25 mg og 25mg kveld har følt meg utrolig stresset for ingenting for tiden,blir fort irritert ,sint,oppe lant på nettene,griner lett og ja dette er hverken lett for min samber eller meg,sist jeg var hos legen fikk jeg resept på 25mg alopam som jeg skulle ta to ganger til dagen,men synes det er rart han ennå ikke har tatt noe prøve eller har høynet denne dosen min??Eller er denne dosen skal den være så lav?Pleier å få vival i tilegg 5mg men legen mente jeg trengte mer denne gang derfor jeg fikk 25mg alopam,men merker ikke store virkningen egentlig av denne men bruker bare en halv når jeg tar.Noen med erfaring hva bør jeg gjøre er rådløs her jeg sitter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest NonStopp

Du er flink, det er det førte du skal vite!! Ikke alle med din diagnose er så ansvarsbevisst og innsiktsfull.

Du må nok likevel gå til fastlegen din, be om blodprøve og en prat.

Igjen, all honør til deg, du er kjempeflink!!!

Lykke til =), og gi gjerne en tilbakemelding.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...