Gå til innhold

Depresjon


beyda

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg er en bekymret kjæreste som lurer på på hva som er det beste for kjæresten min. Hun er en ung dame som snart er 20 år. Hun har hatt en del problemer med jobben den siste tida, samtidig som foreldrende skal skilles. Vi har vært sammen i 4 måneder og forholdet krever også sitt. Vi har det veldig fint i lag, og den siste tiden ser det ut som hun har fått det bedre. MEN, jeg er redd for at hun skal falle tilbake og føle seg "tom" inni seg som hun sier, for ikke lenge siden satt hun bare hjemme hele tida, orker ikke forholde seg til andre, er deprimert, og det skal lite til før hun gråter. En annen sak er at foreldrene krever at hun tar stilling til hva hun vil gjøre fremover, og hvilken utdanning hun vil ta, og hva hun vil bli. Å måtte forholde seg til dette i tillegg, og tenke så langt frem, er noe som tar på. Dette har også noe med forholdet vårt og gjøre også, siden hvis hun bestemmer seg for noe vil det kanskje føre til at vi vil skilles. Hva kan jeg gjøre som er best for henne?

Mvh.

Bekymret kjæreste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest tjohooo

Støtte henne i å ta de valg som er rett for henne, innerst inne.

Ikke dominer henne fullstendig med å skulle hjelpe henne.

Vær en kjæreste og ikke en støttekontakt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...