Gå til innhold

reana

Gjest gamlebarbie

Anbefalte innlegg

Gjest gamlebarbie

Lille gullet mitt.

Jeg så ikke ditt innlegg i natt, men nå vil jeg bare sende deg en GOD VARM KLEM. Er tom på kortet selv, så kan ikke sende deg sms heller..:-(

Skal sende når jeg får fylt opp, i mellomtiden kan du få et lite virus av meg, som kan la deg hoste og snufse, prøve å sove, men ikke helt få det til..;-)

Neida, skal holde buggen for meg selv jeg, så kan du være flink jente og gå på skole og jobb.;-) Skal hoste for deg, slik at du ikke får det.;-)

Er enormt glad i deg, vennen. Og HUSK nå på at kjærs`ten er glad i deg for den du er, ikke for hva du prøver å være. Vær deg selv alltid, ungen min, så skal du se at ting vil gå bedre etter hvert. Ikke sett deg fast. Gå videre. Babysteps.

Love you.:-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/170926-reana/
Del på andre sider

Fortsetter under...

kjære, reservemamma!

du er så god. takk for alt du er for meg. håper du vet hvor inderlig mye jeg setter pris på deg.

det er bare så dritt at livet skal være slik det er nå. har traska rundt i regnværet i 1 time nå. uten mål og mening. bare går og går, og gråter som et spebarn.

har så lyst til å krype opp i fanget til noen, men de som vet er ikke tilgjengelige nå.

kjæresten er 200 mil borte og de vennene mine som vet om hvordan jeg har det er opptatt i kveld. var på kafe med de tidligere i dag, men da var det litt bedre. men nå er jeg mitt i et stort svart hull..

jeg er så lei av å gråte hele tiden. vil jo bare være glad!

har nettopp sendt en melding til kusina mi som bort her i nærheten. hun er snart ferdig utdanna psyk. hun vet forsåvidt ingenting, men jeg spurte om jeg fikk komme bort en tur. svarer hun får hun vite hele dritten. trenger å prate i kveld.

men hun har ikke svart enda. tror hun er på jobb.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/170926-reana/#findComment-1123008
Del på andre sider

Gjest gamlebarbie

kjære, reservemamma!

du er så god. takk for alt du er for meg. håper du vet hvor inderlig mye jeg setter pris på deg.

det er bare så dritt at livet skal være slik det er nå. har traska rundt i regnværet i 1 time nå. uten mål og mening. bare går og går, og gråter som et spebarn.

har så lyst til å krype opp i fanget til noen, men de som vet er ikke tilgjengelige nå.

kjæresten er 200 mil borte og de vennene mine som vet om hvordan jeg har det er opptatt i kveld. var på kafe med de tidligere i dag, men da var det litt bedre. men nå er jeg mitt i et stort svart hull..

jeg er så lei av å gråte hele tiden. vil jo bare være glad!

har nettopp sendt en melding til kusina mi som bort her i nærheten. hun er snart ferdig utdanna psyk. hun vet forsåvidt ingenting, men jeg spurte om jeg fikk komme bort en tur. svarer hun får hun vite hele dritten. trenger å prate i kveld.

men hun har ikke svart enda. tror hun er på jobb.

Håper du har fått svar fra henne nå, ungen. For du trenger et fang å krype opp i nå. Synd du er så langt borte..:-(

Men husk nå på at uansett hva som skjer, så ER du sterk. Du KAN klare dette. Du klarte det da du var på ferie, husker du? Da du ringte. Og du klarer det nå også.

GRUNNEN til at du klarer det, er fordi du er så GOD!!!!!!!!!!!! Fordi du TØR, du STÅR PÅ, og du ER DEG SELV!!!!!

Og det er også en av grunnene til at jeg er så glad i deg.:-) Fordi du er den du er. Fordi du, selv om ting ser mørkt ut, er deg selv. Du gir ikke opp, gullet, og det er jeg så enormt stolt over. At du står på samme søren. KJEMPESTOLT!!!!

Av DEG.:-)

STOR KNUSEKLEM

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/170926-reana/#findComment-1123178
Del på andre sider

Håper du har fått svar fra henne nå, ungen. For du trenger et fang å krype opp i nå. Synd du er så langt borte..:-(

Men husk nå på at uansett hva som skjer, så ER du sterk. Du KAN klare dette. Du klarte det da du var på ferie, husker du? Da du ringte. Og du klarer det nå også.

GRUNNEN til at du klarer det, er fordi du er så GOD!!!!!!!!!!!! Fordi du TØR, du STÅR PÅ, og du ER DEG SELV!!!!!

Og det er også en av grunnene til at jeg er så glad i deg.:-) Fordi du er den du er. Fordi du, selv om ting ser mørkt ut, er deg selv. Du gir ikke opp, gullet, og det er jeg så enormt stolt over. At du står på samme søren. KJEMPESTOLT!!!!

Av DEG.:-)

STOR KNUSEKLEM

hei!

jo hun svarte og jeg dro opp til henne, men jeg klarte ikke si noe. bare satt der. prata om alt annet. prøvde å formulere ordene inni hodet mitt hele tiden, men de ville ikke ut.

men hun forsto at noe var galt. hun så at jeg var sliten. deilig å bare være der også, men jeg er jo mer sliten nå enn hva jeg var da jeg dro opp til henne.

sitter med samme følelse nå som jeg gjør etter en vri-sjela-time hos psykologen. men jeg sa jo ingenting!

men jeg la ikke sjul på at jeg er sliten og det er nytt. jeg viser aldri det. Reana er liksom alltid sterk.

men ikke i kveld.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/170926-reana/#findComment-1123280
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...