Gå til innhold

Bivirkninger


chip1365380804

Anbefalte innlegg

chip1365380804

Etter mange år med bruk av Sarotex skal eg prøve og trappe ned,i forbindelse med nedtrapping skulle eg begynne med Zoloft 1tbl(50mg)kveld.Dette gjikk fint i ca ei uke,men så starta bivirkninger med kvalme,uro i kroppen og søvnmangel.Kva skyldes dette?Har kutta ut Zoloft,står fortsatt på Sarotex,men føler meg i elendig form,langt nede,ingen tiltakslyst til noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, jeg brukte også sarotex, og skiftet til cipralex. dette førte til en nedtrappings og overlappingsfase.Jeg var egentlig forberedt på det verste av seponeringsbivirkninger, og startvirkninger av nytt medikament.Jeg merket det godt,men det gikk bra.Dt er nok noe av dette du kjenner på. Egentlig så skal jo antidepressiva nedtrapping foregå over uker. det er nok en grunn til det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pilletriller

Det kan vel være enten en reaksjon på at du tapper ned på Sarotex eller en bivirkning av Zoloft. Kanskje du skulle ta det hele enda langsommere? Og i tillegg snakke med behandleren din om det som har oppstått.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...