Gå til innhold

Glemte Cipralex/anfall


Dory

Anbefalte innlegg

Heisan!

Er det noen som har erfaring med å ha glemt cipralex og hva som skjer da??

Jeg tar 20 mg cipralex. Fikk panikkanfall her en dag, der angsten ble kjempe sterk igjen. Fikk masse tvangstanker og gråt/panikkanfall.

Oppdaget så etterpå da jeg skulle ta dagen cipralex, at jeg ikke hadde tatt de dagen før. Er ca 24 timer nok til å få sterk angst, og at medisinene ikke virket lengre pga lang tid, eller var dette tilfeldig?

Vennlig hilsen,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror nok at det er individuelt hvordan man kan føle det. Jeg kan føle sterk angst hvis jeg glemmer cipralex eller rivotrilen en dag. Har alltid et reservelager i lommeboka mi dersom jeg skulle dra hjemmefra og finne ut at jeg hadde glemt det. Men noen ganger glemmer man det uannsett da. En medisindosett gjelder å holde styr på det

håper det går bedre, og takk for all hjelp.

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nok at det er individuelt hvordan man kan føle det. Jeg kan føle sterk angst hvis jeg glemmer cipralex eller rivotrilen en dag. Har alltid et reservelager i lommeboka mi dersom jeg skulle dra hjemmefra og finne ut at jeg hadde glemt det. Men noen ganger glemmer man det uannsett da. En medisindosett gjelder å holde styr på det

håper det går bedre, og takk for all hjelp.

mvh

Ok, tusen takk Timari!:)

Klem,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ekspillespiser

Veit ikke. Mener dr. Dahl en gang skrev at man ikke skulle merke noe etter en glemt dose (dette gjald visst cipramil). Selv mener jeg likevel å ha merka at jeg blei litt svimmel ut på ettermiddagen/kvelden hvis jeg hadde glemt å ta pillen min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...