Gå til innhold

Hvis man øker dosen på Cipralex...


Gjest katastrofetanker

Anbefalte innlegg

Gjest katastrofetanker

vil man merke store bivirkninger da? som stor angst etc..

Hvis legen går med på det så vil jeg gjerne øke fra 10 til kanskje 20 Noen som har erfaring med det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nils Håvard Dahl, psykiater

Nå gir jeg et svar som er mer nøyaktig enn det er grunnlag for:

Du vil få omtrent 50% av de bivirkningene du fikk da du begynte med 10 mg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Hvis jeg var deg ville jeg gått opp til 15 mg i første omgang.Selv merket jeg ingen ytterligere bivirkninger fra 10 15 mg. Fra 15 til 20 ble bivirkningene merkbare. Men derpresjonen ble mindre fra 10 til 15.

Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest katastrofetanker

Hei!

Hvis jeg var deg ville jeg gått opp til 15 mg i første omgang.Selv merket jeg ingen ytterligere bivirkninger fra 10 15 mg. Fra 15 til 20 ble bivirkningene merkbare. Men derpresjonen ble mindre fra 10 til 15.

Lykke til.

Hei er du den samme som Bugge som pleide å skrive her? Bare lurte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei er du den samme som Bugge som pleide å skrive her? Bare lurte?

ja det er jeg. Ville bare gjøre det klart at jeg er jente....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest katastrofetanker

ja det er jeg. Ville bare gjøre det klart at jeg er jente....

ok. Jeg er forresten Timari men jeg skrev under et annet nick nå. Hvis jeg endrer det nå så får jeg vel kjeft av Webbis.

nei bare lurte på om noen hadde stjålet nicket ditt og at du derfor måtte tilføye noe til det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok. Jeg er forresten Timari men jeg skrev under et annet nick nå. Hvis jeg endrer det nå så får jeg vel kjeft av Webbis.

nei bare lurte på om noen hadde stjålet nicket ditt og at du derfor måtte tilføye noe til det.

Hei Timari! Det er vel egentlig ikke så veldig sannsynlig at noen vil stjele et slikt stygt nick..... Det var min svoger som gav meg det sånn i farten når han hjalp meg innpå her, og siden ble jeg bugge. Jeg skriver ikke så ofte for tiden, men leser en del. Har mye å styre med siden jeg har begynt å studere igjen. Vi studerer samme fagområde skjønner jeg. Håper det går greit med dine studier. Jeg studerer halvt, og det er mer enn nok. Foreløpig går det bra, men i perioder er det tungt og det humper og går.VH bugge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest katastrofetanker

Hei Timari! Det er vel egentlig ikke så veldig sannsynlig at noen vil stjele et slikt stygt nick..... Det var min svoger som gav meg det sånn i farten når han hjalp meg innpå her, og siden ble jeg bugge. Jeg skriver ikke så ofte for tiden, men leser en del. Har mye å styre med siden jeg har begynt å studere igjen. Vi studerer samme fagområde skjønner jeg. Håper det går greit med dine studier. Jeg studerer halvt, og det er mer enn nok. Foreløpig går det bra, men i perioder er det tungt og det humper og går.VH bugge.

Kan du ikke stikke innom Ranglere en gang da.? hvis du ikke er der allerede? Du gir så flotte og kloke svar her på DOL så jeg kunne godt tenke meg å prate litt mer med deg hvis du vil altså..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du ikke stikke innom Ranglere en gang da.? hvis du ikke er der allerede? Du gir så flotte og kloke svar her på DOL så jeg kunne godt tenke meg å prate litt mer med deg hvis du vil altså..

da må du gi meg en liten instruksjon. Hvordan gjør man det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://chat.timekillers.net/

her er internettisen hvor man chatter. Du bare skriver inn et brukernavn og kobler deg på.

hvordan du kommer deg inn via mirc må noen andre fortelle deg.

Tusen takk for linken, og takk for støtten fra innlegget mit på overgrep.

Klem bugge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...