Gå til innhold

urolig


maire

Anbefalte innlegg

Jeg var så fornøyd. Første uka jeg tok cipralex og tolvon følte jeg meg så rolig, men de siste par dagene har vært helt forferdelige. Jeg skjelver, er urolig, føler meg utenfor. Vet at jeg burde vært mer ute, men har mer enn nok med å hente barna i barnehagen. Jeg sitter hjemme og skjelver og er redd. Hvordan skal jeg klare å være mer ute blant folk, når jeg ikke en gang kan være avslappet alene hjemme? Jeg klarer i alle fall å kjøre og hente jentene mine i barnehagen. Men selv det kjennes som et c-moment. Gir det seg aldri? Hvordan kan man/jeg leve med denne uroligheten og engstelsen? Trøtt og urolig på en og samme gang. Hva må jeg gjøre for å få det bedre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg syns du skal ringe legen din for å få en oppklarende time kanskje. Det er vel vanlig at man får ubehagelige bivirkninger de første ukene... Men sjekk melegen for evt å justere doseringen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns du skal ringe legen din for å få en oppklarende time kanskje. Det er vel vanlig at man får ubehagelige bivirkninger de første ukene... Men sjekk melegen for evt å justere doseringen...

Tusen takk for svar :) Jeg var hos legen i går og han sa det nok var effekten av cipralex jeg merker, for man kan visst bli enda mer urolig og angstfylt en periode etter oppstart med medisinen. Det går bedre nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...