Gå til innhold

For mye forhud?


Gjest HenrikH

Anbefalte innlegg

Gjest HenrikH

Jeg vet ikke hvor jeg skal begynne, men, jeg tror jeg har for mye forhud.

Når den er erigert, kan jeg lett ta forhuden langt over penishodet, og kan tilogmed dra den litt over der. I erigert tilstand glir forhuden tilbake av seg selv, men ikke helt. Når jeg skal sette på kondomet, drar jeg forhuden så langt tilbake som mulig, men det ender liksom med at det "klumper" seg litt opp nedenfor penishodet, for den kan ikke trekkes lenger. Prøver jeg å få den lenger ned, gjør det vondt, og den "senen" på baksiden av penishodet som forbinder den med resten av utstyret, kan ikke strekkes lengre. Så når jeg skal sette på kondomet får jeg det over penishodet, men så kommer problemet. Det skal jo gå ann å bare trekke den nedover, men det blir stopp for det er 'overflødig' hud der. Det jeg må gjøre er å få løftet kondomet litt opp, og så ta det over der, og så trekke det videre. Det ender da med at det for det første ser helt rart ut, og det er ikke noe særlig behagelig akkurat. Ikke vondt, men ikke-komfortabelt.

Hva skal jeg gjøre? Jeg vil absolutt ikke til lege og dra den buksa og få den erigert for å vise den frem, aldri! Men hvilke andre muligheter har jeg..?

mvh.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Henrik H. Du bør kanskje gå til legen din og forklare ditt problem. Han vil sannsynligvis henvende deg til en kirurg, som kan gjøre en mindre operasjon, slik at det blir mer behagelig for deg ved bruk av kondom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berthold Grünfeld

La en lege se på saken. Han kan henvise deg til kirurg, kanskje helst en spesialist i urologi. De steller med urinveissykdommer og plager, og er flinke med hensyn til forhudsproblemer.

Jeg tor ikke ditt problem er alvorlig, det skal ikke stort til av inngrep før du er perfekt.

Informasjon via Internett erstatter ikke en legekonsultasjon. For en sikker

vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet bør du derfor rådføre deg

med legen din.

Vennlig hilsen

Profesor berthold Grünfeld

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er ikke noe problem å fixe.

Hvis du tør gå til en urolog da.

Det gjorde jeg og et lite inngrep og vips så var det problemet borte.

Altså jeg hadde for trang forhud.

Jeg var selvfølgelig flau for å vise den frem men noen ganger må du bare gjøre det og du behøver ikke å vise den frem erigert....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det står da veldig tydelig på alle instruksjoner hvordan en skal tre på en kondom. Du har tydeligvis ikke lest en sånn, noe som gjør at komdomet ikke vil være heilt lenge. Du skal IKKE dra tilbake noen før du tar på "dongen". Kondomet skal RULLES på penis SOM DEN ER. De er lite solide nok som de er. Hvis du får på kondomen etter å ha trukket forhuden tilbake, vil forhuden under samleie trekke seg tilbake , og samtidig dramed seg og ødelegge kondomen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HenrikH

Det står da veldig tydelig på alle instruksjoner hvordan en skal tre på en kondom. Du har tydeligvis ikke lest en sånn, noe som gjør at komdomet ikke vil være heilt lenge. Du skal IKKE dra tilbake noen før du tar på "dongen". Kondomet skal RULLES på penis SOM DEN ER. De er lite solide nok som de er. Hvis du får på kondomen etter å ha trukket forhuden tilbake, vil forhuden under samleie trekke seg tilbake , og samtidig dramed seg og ødelegge kondomen.

Trodde du skulle dra tilbake forhuden før du satt på kondomet jeg. Men når penisen er erigert er forhuden sånn cva. midt på penishodet. Skal jeg bare ta kondomet på der, og rulle den nedover mens forhuden er på samme plass?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trodde du skulle dra tilbake forhuden før du satt på kondomet jeg. Men når penisen er erigert er forhuden sånn cva. midt på penishodet. Skal jeg bare ta kondomet på der, og rulle den nedover mens forhuden er på samme plass?

:-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...