Gå til innhold

hvordan bli kvitt tanker?


Gjest vondtisjelen

Anbefalte innlegg

Gjest vondtisjelen

Hei!

jeg er gift med en nydelig mann, han støtter meg, forstår meg og gjør livet mitt godt.

Jeg har hatt spiseforstyrrelser før, da jeg var yngre, var ganske hardt rammet. Er frisk nå, spiser normalt og er glad i meg selv og kroppen min. MEN jeg har jo likevel et snev av fettfobi enda, men denne gangen er det blitt overført på min mann. han har alltid vert tynn, men nå har han lagt på seg en del rundt midjen,og det er som om sf kommer tilbake. Jeg blir kvalm av å ta på han akkurat der, og jeg blir kvalm av meg selv som føler dette...føler meg så ond, menjeg klarer ikke å bli kvitt disse kvalme tankene, som ofte blir kombinert med at fysj, så svak han er, som ikke klarer å holde seg tynn...

har ikke sagt noe til han, bare at han kanskje burde passe på vekten. prøver å få han med på trening og lager sunne middager. men jeg kjenner at dette blir en slag sf-slankeopplegg for mannen min inne i mitt hodet.

er så redd for forholdet vårt, for at sf skal blusse opp. er dette normalt? de fleste menn legger jo på seg når de blir litt eldre..

tenk om han skulle bli kvalm av mine ikke-struttende (:>)pupper feks? jeg hadde blitt så lei meg..men jeg klarer liksom ikke å styre det. det var skikkelig hardt å komme meg ut av sf, og jeg er så redd for at dette ikke skal gå over...

tør ikke å kontakte min gamle psykolog helelr, for egentlig så skjemmes jeg.....

er det noen som kan gi meg råd, noen som opplever det sammen??

takker for svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...