Gå til innhold

Ikke urinveisinfeksjon, men hva??

Anbefalte innlegg

Gjest Snart desperat...!

Hei!

Håper noen kan hjelpe meg...

Jeg har nå i flere uker slitt med en følelse av å være konstant tissetrengt/øm i blæren og nedover. Det svir ikke når jeg tisser som en urinveisinfeksjon, men det gjør småvondt i blæren og jeg føler meg trengt. Føles som om jeg ikke får ut alt, selv om det er normal utstrømning.

Har ikke høy feber eller andre symptomer.

Spiser tranebærpiller; det hjelper litt. Men er nå oppe i 6 piller om dagen.

Hadde en urinveisinfeksjon før jul som jeg fikk 3-dagers Selexid mot. Kontroll etterpå med dyrking var negativ.

Legen har sjekket meg for nyresten.

Har vært til legen mange ganger med dette tidligere, men han finner ikke ut noe.

Jeg drikker mye, spiser tranebærpiller og unngår mye sukker. Hva mer kan jeg gjøre?

Hjelp...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/171128-ikke-urinveisinfeksjon-men-hva/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Shira12

Hei.

Det høres ut som om at du kanskje ikke helt får tømt blæren din.

Det er et problem mangen har.

Be fastlegen din om en henvisning til en urolog, og/eller røndgen av blæretømmingsfunksjonen (urografi).

Da vil du kunne få svar på om blæren tømmer seg eller om det kan være andre årsaker.

Mvh

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...