Gå til innhold

Ventetid NHD


Gjest x-pasient?

Anbefalte innlegg

Gjest x-pasient?

Jeg har gått til polikliniksk behandling i Trondheim i ca 1/2 år. Den siste tiden ukentlig. Til nyttår skulle terapeuten min slutte (for de vil jo ikke ansette noen fast der, og ettersom han da fikk en ny jobb så sluttet han...) Det var ingen tvil om at jeg skulle få noen ny terapeut sa han, og jeg skulle få det i januar.

Så blir det jul og nyttår og terapeuten slutter. Juleferien går, og halve januar går, og jeg føler meg dårligere og at jeg trenger hjelp med å komme videre. Blir stadig mer deprimert igjen. Skriver da et brev til poliklinikken om hvordan ståa er og om de ikke kan få litt fortgang i det med å gi meg en ny terapeut. Får et kort svar tilbake om at XX (min tidligere terapeut) har sluttet ved poliklinikken og at jeg vil få tildelt en ny (som om jeg ikke visste det fra før av) Ikke noe mer enn det.

Hvorfor tar det så lang tid når jeg allerede er inne i systemet? Nar jeg hadde en terapeut som jeg gikk ukentlig til og han sluttet burde jeg ikke da bare umiddelbart bli overflyttet til en annen terapeut? De visste jo at han skulle slutte før han sluttet. Er det noe jeg kan gjøre? Hva vil du anbefale meg?

Jeg har vært hos legen og økt dosen min på Seroxat, men jeg tror jo ikke det er løsningen i lengden heller.

Har man ingen ting man skulle ha sagt? Det er jo ille nok å måtte bytte terapeut, men når man atpåtill må vente så lenge og trekker seg mer og mer ned i søpla i mellomtiden blir det jo enda verre. Hva skal jeg gjøre? Kan jeg gjøre noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...