Gå til innhold

Nytt nick!

Anbefalte innlegg

fei1365380229
Skrevet

nei- dronene er de som befrukter dronninga - :)

Så feil kan en ta :o). Da passer vel det nicket rimelig dårlig på en dame.

• Svar 135
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

18

• Maggi

9

• fei1365380229

7

• cecily

7

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Så feil kan en ta :o). Da passer vel det nicket rimelig dårlig på en dame.

:)

Skrevet

pippen, Pucky, Pucken, FruPuck, Pucksy, alltidher, ofteher.

Gjest tottlå
Skrevet

Lady Laptop

Kjerringpakk

Farmora til Farao

Hyacint Bucket

Guri Malla

Farmora til farao?!? Hahaha....

*griner av latter*

Hvor tar dere det fra????

Skrevet

HønePøne!

Det hadde jeg også tenkt til å foreslå, men skulle lese meg gjennom først.

Skrevet

"Burugla", hehe, tenkte da på at du var hekta på ishockey altså. Ikke noe spydig ment. Må bare påpeke det.

Eller "GomorHektaInettet"

Jaja

Burugla er et glimrende forslag, synes jeg. Passe selvironisk og artig.

Skrevet

Puta var jo ikke det beste da forstår jeg - så vi prøver litt til

*

*

*

ANALYSE PÅGÅR*

*

Æ

*

*

kanskje

TenaLady? - hehe

Nei - den har jeg registrert sjøl, til fremtiden....

*

*

Æ

Æ

kanskje;

SinEgen

...så du slipepr å være annet enn deg selv her -ikke bare noens mor etc. ._)

*flirer* Kom til bake om du har noen bedre.

Skrevet

*flirer* Kom til bake om du har noen bedre.

Skal ikek Dame55 bestemme sjøl nå da? *snurt*

:-)

Skrevet

Jernkvinnen.

Ellers er jeg for Hønepøne, som nevnt under.

Burugla er også glimrende.

Eller hva med Burhøne?

Skrevet

Skal ikek Dame55 bestemme sjøl nå da? *snurt*

:-)

Sånn var det det var.

Du har jo et så godt nick at jeg er sikker på at du kan komme på et enda bedre et. Bare et slag i luften, vettu.

Skrevet

Sånn var det det var.

Du har jo et så godt nick at jeg er sikker på at du kan komme på et enda bedre et. Bare et slag i luften, vettu.

Mitt er da ikke så genialt - kunne like godt ha vært Puta jeg - -for jeg er jo bare en flis over kjøkkenbenken - bare kikket meg rundt da jeg første gang skulle kalle meg noe. Og så ville jeg ha en a'endelse :)

Noen tror sikkert jeg er liten og nett....hehe

Skrevet

Farmora til farao?!? Hahaha....

*griner av latter*

Hvor tar dere det fra????

Stjålet fra en barneregle.

Skrevet

Mitt er da ikke så genialt - kunne like godt ha vært Puta jeg - -for jeg er jo bare en flis over kjøkkenbenken - bare kikket meg rundt da jeg første gang skulle kalle meg noe. Og så ville jeg ha en a'endelse :)

Noen tror sikkert jeg er liten og nett....hehe

Nettopp. Da ser jeg for meg en liten flis. Jeg liker litt korte og megetsigende nick. Husket det tidlig.

Min mann henger over skuldrene og lurer på om det er fra Hedemark. Men det vil du kanskje ikke avsløre på nettet.

Skrevet

Nettopp. Da ser jeg for meg en liten flis. Jeg liker litt korte og megetsigende nick. Husket det tidlig.

Min mann henger over skuldrene og lurer på om det er fra Hedemark. Men det vil du kanskje ikke avsløre på nettet.

jeg sa jo at det var en kjøkken FLIS! :-)

Bor i Østfold jeg er og svær og feit :-)

Skrevet

jeg sa jo at det var en kjøkken FLIS! :-)

Bor i Østfold jeg er og svær og feit :-)

Aah, du har fliser på kjøkkenet, du. Jeg tenkte på et ekte bondekjøkken, jeg.

Skrevet

Aah, du har fliser på kjøkkenet, du. Jeg tenkte på et ekte bondekjøkken, jeg.

Bare 3 rader med hvite fliser oppunder overskapene....med olivengrønn fugemasse mellom - gubben syns det er dritstygt. hehe

Skrevet

Bare 3 rader med hvite fliser oppunder overskapene....med olivengrønn fugemasse mellom - gubben syns det er dritstygt. hehe

Okay, og når du så på dem kom det til deg, nicket ditt. Med grønn gush og greier. Skjønner.

Mitt nick kommer fra Peter og vennene hans. Jeg kunne glatt identifisere meg med Maggi(e) i filmen. Rett kommentar på feil sted eller feil kommentar på rett sted. Klønete, sjarmerende og fryktelig pinlig. Det traff meg.

Skrevet

Okay, og når du så på dem kom det til deg, nicket ditt. Med grønn gush og greier. Skjønner.

Mitt nick kommer fra Peter og vennene hans. Jeg kunne glatt identifisere meg med Maggi(e) i filmen. Rett kommentar på feil sted eller feil kommentar på rett sted. Klønete, sjarmerende og fryktelig pinlig. Det traff meg.

Hehe . ja så enkelt kan det være. Man blir knyttet til nicket sitt - uansett grunn.

Skrevet

Hehe . ja så enkelt kan det være. Man blir knyttet til nicket sitt - uansett grunn.

Ja, det er sikkert. Tar natten nå. Takk for praten og god natt!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...