Gå til innhold

De har henlagt

Anbefalte innlegg

Fikk vite i dag at de har henlagt saken. Jeg forstår det ikke, det er ganske så kaos i hodet mitt nå. Advokaten har lovet at vi skal gå igjennom det når hun har fått papirene og begrunnelsen. Hun sa at aktor syntes det var ille at statsadvokaten henla saken. Hun hadde sagt det til advokaten min i telefonen. Vet ikke om jeg har nok krefter til å klage. Men vi skal ihvertfall søke om voldsoffererstatning. For psykomotorikeren forespeilte meg en langvarig behandling. Og jeg har jo også allerede lagt ut egenandel for psykolog og medisiner i årevis. Det føles vondt at de har henlagt. Det føles som om de har latt ham slå meg ned enda en gang. Latt ham gå fri selv om han hos politiet nå har to anmeldelser for seksuelle overgrep. Det er ingen trygg verden. Det er ingen snill onkel politi som passer på at de slemme får sin straff. En gang trodde jeg det, men det er lenge siden nå. Nå vet jeg så mye bedre... Men jeg trodde virkelig nå, når det bare var to uker igjen til rettsaken at den skulle komme opp. Trodde ikke de kunne avlyse den nå. Jeg var så nære, så nære... Men ikke nær nok. Føler meg sliten nå. Har kjempet så hardt, men jeg nådde ikke frem. De hørte ikke på meg. Han kan gå tilbake til jobben sin med barn. Han kan gå og si at han hadde rett, Anniken løy og er syk i hodet stakkar. Som han fikk de til å tro forrige gang. Den stakkars lille jenta, har en hysterisk mor som overreagerer så til de grader.... Joda, verden er en gal, gal plass... Og hvis jeg noen gang får et barn kommer jeg til å være livredd....

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/171214-de-har-henlagt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan ikke annet enn å føle med deg.

Veldig trist.

Gir deg *støtteklem* hvis du vil ha

uff!

finner ikke helt ord, men jeg vet hvordan det føles når saken blir henlagd. det ble min også. jeg orket aldri å gå videre. håper at du klarer det, og vinner! fordi du, og alle vi andre som har opplevd det samme, vet hvor urettferdig og vondt det er. vi har rett! det er vi som skal tas hensyn til, ikke de!

skulle så gjerne ønske jeg kunne ta bort alt det vonde for deg, men vi vet jo begge at det ikke går. dessverre!

håper du finner styrke i deg selv og andre, så du kan gjøre et som kjennes rett for DEG!

ønsker deg bare det beste.

klem, om du vil ha, fra reana.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/171214-de-har-henlagt/#findComment-1125991
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...