Gå til innhold

Nye resepter


stillheten

Anbefalte innlegg

Deet begynte med dyp depresjon og flere overdoser. Siden har det også blitt angst og da sosial og panikkangst. Jeg har ikke særlig oppfølging av fastlege med går til psykiatrisk sykepleier.

Nå trengte jeg ny resept på sobril 25 mg og zeldoz 20 mg. Jeg ringte legekontoret og de skulle ordne dette. Til min overraskelse fikk jeg dobbel dose og har nå medisiner i fleng. Hva kan det bety at legen skriver ut så mye. Vil han ikke ha noe mere mas?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest en annen

Det er vel så enkelt at legen ville være grei med deg slik at du slipper å kontakte legekontoret og betale for en ny resept etter kort tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan få utlevert medisin for maks 3 måneder. Synes likevel noe tåpelig av legen å skrive ut så mye hvis du har en historie med overdoser. Kan det være at medisinene skulle til din psykiatriske sykepleier som igjen skal dele ut i doser til deg?

Jeg anbefaler deg at du leverer dette til sykepleieren og ber om å få utlevert for f.eks. en uke om gangen. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pilletriller

Ja, det kan hende han tenkte du skulle slippe å ta ny kontakt igjen så fort, eller det kan også være en glipp.

Uansett, hvis du føler deg utrygg på deg selv med tanke på administrering av disse medikamenta, hvis du trur du kan komme til å ville ta ny overdose, var det jo en super ide å be om hjelp av sykepleieren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...