Gå til innhold

Hva feiler det meg?


Gjest hva_feiler_det_meg

Anbefalte innlegg

Gjest hva_feiler_det_meg

Jeg er ei jente på 23 år, og min egen personlighet går meg mildt sagt på nervene.....

Er sikker på at jeg "feiler" et eller annet, men har aldri vågt meg til psykolog. Når jeg forklarte fastlegen min hvordan jeg hadde det, sa hun angst og skrev ut Sobril til meg.........

Det jeg sa til hun var at jeg hadde "tabkekjør" og at hodet "spinner" hele tiden, selv tror jeg at jeg kanskje har ADHD, mye tyder igrunn på det....

Men sånn ellers er jeg veldig spesiell. Litt paranoid kanskje fordi jeg mistenker typen og hans familie for at de holder en knapp på Xdama til typen-at de går bak min rygg, dette er en tanke som svirrer KONSTANT.... Jeg har jo også da fått bekreftet at de har kontakt, men det er det ingen som sier til meg-Men selvfølgelig får jo min fantasi ting til å bli mye mer ekstrem en det virkeligheten kanskje er??!!!

Mye rot av dette, men har jeg et psykiskt problem??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest pilletriller

Jeg har nå ikke anledning til å stille diagnose, men tillater meg likevel at jeg synes dette kan høres ut som tvangstanker. Tvang hører vel under angst, så det stemmer vel for såvidt med det legen din sa.

Men jeg synest du skal gå til legen igjen. Det finnes kanskje andre alternativer enn sobril, noe mindre vanedannende.

Hvis du trur at du har ad/hd, be fastlegen din om henvisning til vurdering på psyk. pol. f.e.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *ikkjesåsint*

Jeg har nå ikke anledning til å stille diagnose, men tillater meg likevel at jeg synes dette kan høres ut som tvangstanker. Tvang hører vel under angst, så det stemmer vel for såvidt med det legen din sa.

Men jeg synest du skal gå til legen igjen. Det finnes kanskje andre alternativer enn sobril, noe mindre vanedannende.

Hvis du trur at du har ad/hd, be fastlegen din om henvisning til vurdering på psyk. pol. f.e.

Lykke til!

kvifor tenker du ADHD?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...