Gå til innhold

Ute skinner sola og inne sitter jeg..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Typisk at jeg er syk på 7. dagen når det er rene påskeværet ute. Får trøste meg med at hvis jeg hadde vært frisk hadde jeg vært på jobb og ikke på ski....

...mange med influensa der ute??

....(",)....

Skrevet

Nei, har ikke influensa, men er inne fordet :-)

God Bedring!

Gjest KariKruskakli.
Skrevet

Vi drar rett fjells etter jobben i dag. Gleder meg.

God bedring til deg da.

Skrevet

God bedring til deg da.

Heldiggris... ha det fint dere da.Jeg bør nok holde meg inn litt til. Hjelper 8 åringen med rom-vask....ikke så lett, men det MÅ bare gjøres.

Skrevet

God bedring til deg da.

Nå ble jeg misunnelig.

God tur, om jeg var rask nok, kanskje har dere dratt alt.

Fjellet er topp!

Skrevet

Sol? Satt og tenkte etter her om dagen, og kom fram til at sola har jeg jammen bare såvidt sett kanskje fire timer tilsammen de siste tre månedene. Skulle nesten tro vi hadde mørketid her i trøndelagen også...

Gjest KariKruskakli.
Skrevet

Nå ble jeg misunnelig.

God tur, om jeg var rask nok, kanskje har dere dratt alt.

Fjellet er topp!

Lesermeldingen først nå.

Ja, vi har hatt en fin tur. Rene påskestemningen.

Det var snø der til og med, så vi fikk gått litt på ski.

Gjest KariKruskakli.
Skrevet

Heldiggris... ha det fint dere da.Jeg bør nok holde meg inn litt til. Hjelper 8 åringen med rom-vask....ikke så lett, men det MÅ bare gjøres.

Det må til det også.

Har nettopp kommet hjem nå.

Har hatt en fin tur.De store ungene våre sto på brett,og vi andre på bortoverski.

Vi trener 3-åringen på ski, men hun har temperament til tusen.Hun hyler av fryd så lenge vi hun får stå mellom bena våre og kjøre fort i nedoverbakke, men med en gang vi kommer til flatene, blir hun rasende.

Ja ja, det kommer seg vel etter hvert.

Skrevet

Det må til det også.

Har nettopp kommet hjem nå.

Har hatt en fin tur.De store ungene våre sto på brett,og vi andre på bortoverski.

Vi trener 3-åringen på ski, men hun har temperament til tusen.Hun hyler av fryd så lenge vi hun får stå mellom bena våre og kjøre fort i nedoverbakke, men med en gang vi kommer til flatene, blir hun rasende.

Ja ja, det kommer seg vel etter hvert.

Det kommer seg helt sikkert. Er kjempe misunnelig på dere som kan være ute å nyte det fine vinterværet.

Har vært syk i en uke nå. Minsten fikk vannkoppene i natt og 8 åringen fikk spysyka. Samtidig er ikke jeg heller frisk. Svimmel og "rar" i kroppen og uten stemme. Mellomste klager over sår/tett hals. Så dette lover godt for kommende uke.

Bare et lite utpust fra meg, som fremdeles sitter inne og ser ut på sol og 1 meter med snø,....(",)...

Gjest Karikruskakli.
Skrevet

Det kommer seg helt sikkert. Er kjempe misunnelig på dere som kan være ute å nyte det fine vinterværet.

Har vært syk i en uke nå. Minsten fikk vannkoppene i natt og 8 åringen fikk spysyka. Samtidig er ikke jeg heller frisk. Svimmel og "rar" i kroppen og uten stemme. Mellomste klager over sår/tett hals. Så dette lover godt for kommende uke.

Bare et lite utpust fra meg, som fremdeles sitter inne og ser ut på sol og 1 meter med snø,....(",)...

Huff, dette høres ikke noe hyggelig ut.

Vi har berget ganske bra denne vinteren så langt.

Hadde omgangsyke i høst og i forrige uke hadde mellomstemann og minstemor det igjen. Men ellers ingenting.

Har i grunnen ventet på vannkopper lenge, for det har gått vannkopper i barnehagen, men minstemor slapp unna.

Vet ikke om det er så positivt. Det er nok en fordel å få det så ung som mulig.

Dere får ha en riktig god bedring.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...