Gå til innhold

Idol-Kurt:: singel.....

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I`ve made some blunders, I`ve made a few...

søng han jo, så han e jo åpen om det..på sin måte...

Han bi vel å anger på det når han har rast i fra seg trur eg.

Gjest ja de har han
Skrevet

eg tror han har funne seg en eller annen tysker

ShitDiddelyDo
Skrevet

Forståelig at fyren feier rundt. Urutinert, selvsagt, men ikke overraskende i det hele tatt. Det er tross alt grenser for hva slags drag Flode hadde på damene tidligere, og nå som småhorene vil skryte av og ha feid over en kjendis og derfor villig hopper til køys med en fyr de ellers ikke ville snudd seg to ganger etter, sier han selvsagt ikke nei og tar alt det han aldri fikk tidligere, og gjør som Martin Schanke: Skuffer sekstenåringene ut av senga om morgenen.

Han får den i tryne den dagen kjendisstatusen falmer og penga hans er borte.

For øvrig sier det like mye om horene som tar han fordi han er kjent enn han som endelig får det han aldri fikk tidligere.

Gjest rutangis netu
Skrevet

Forståelig at fyren feier rundt. Urutinert, selvsagt, men ikke overraskende i det hele tatt. Det er tross alt grenser for hva slags drag Flode hadde på damene tidligere, og nå som småhorene vil skryte av og ha feid over en kjendis og derfor villig hopper til køys med en fyr de ellers ikke ville snudd seg to ganger etter, sier han selvsagt ikke nei og tar alt det han aldri fikk tidligere, og gjør som Martin Schanke: Skuffer sekstenåringene ut av senga om morgenen.

For øvrig sier det like mye om horene som tar han fordi han er kjent enn han som endelig får det han aldri fikk tidligere.

Det siste utsagnet ditt skriver jeg under på! Hadde jeg hatt sex med Idok-Kurt ville jeg prøvd å krevd taushetsplikt av han. hehe... Skritlig! 100000 i 'bot' for å fortelle om det. Fått'en til å skrive under mens han var god og heit. Eller god og full?

Hadde vært dritflau over å ha liggi med han der. Det sier jo alt om hva en går etter her i livet. Pføy! Tar hva som helst for penger og kjendisstatus. Æsj.

Nei, heldigvis setter jeg meg selv høyere enn som så.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det siste utsagnet ditt skriver jeg under på! Hadde jeg hatt sex med Idok-Kurt ville jeg prøvd å krevd taushetsplikt av han. hehe... Skritlig! 100000 i 'bot' for å fortelle om det. Fått'en til å skrive under mens han var god og heit. Eller god og full?

Hadde vært dritflau over å ha liggi med han der. Det sier jo alt om hva en går etter her i livet. Pføy! Tar hva som helst for penger og kjendisstatus. Æsj.

Nei, heldigvis setter jeg meg selv høyere enn som så.

Den siste setningen min er egentlig elendig og med en stygg skrivefeil, men likefullt er disse jentene intet annet enn horer. Horer som ikke engang har IQ nok til å kreve penger i betaling, men betaling i form av noe de kan skryte av. I dette tilfellet noe jeg også ville holdt kjeft om.

Håper det er noen her inne som føler seg truffet etter og ha feid over Kurt, Rune Rudberg, Jahn Teigen eller andre halv-kjendiser. :)

Skrevet

Den siste setningen min er egentlig elendig og med en stygg skrivefeil, men likefullt er disse jentene intet annet enn horer. Horer som ikke engang har IQ nok til å kreve penger i betaling, men betaling i form av noe de kan skryte av. I dette tilfellet noe jeg også ville holdt kjeft om.

Håper det er noen her inne som føler seg truffet etter og ha feid over Kurt, Rune Rudberg, Jahn Teigen eller andre halv-kjendiser. :)

:-)

ShitDiddelyDo
Skrevet

:-)

Der kom det en, ja! :)

Hvordan var Teigen?

Skrevet

Der kom det en, ja! :)

Hvordan var Teigen?

Akkurat som du sa! :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Akkurat som du sa! :)

Teigen er helt ok. :)

Og hvem blir ikke en smule sjarmert i senk når han drar i gang med doremifasålatitå - doremifaså - doremifasålatitå...

Gjest rutangis netu
Skrevet

Jahn Teigen da stakkar! Han er litt søt han. Litt slik skjønnheten og udyret. Så stygg og krøplete at en får godfølelse for fyren. Hadde ikke vært flau over et nyp med han. Men spørs om jeg hadde hatt lyst.

Rune Rudberg derimot! Fysj og pføy! Der går vel all blodet til lemmet midt på kroppen. Hjernet ser ihvertfall ikke ut il å få noe særlig. Huff.

Hadde vært flau over å blitt sjekka opp av Han der Goli-fyren også jeg. Er det Jarl han heter. Lett å falle for. Drit kjekk. Men jeg liker menn med litt hjerne også jeg da. Skal jeg ta en fyr BARE for sex'en, så skal det ihvertfall ikke være en kjendis. Da får det forbli en hemmelighet mellom to. Ikke noe galt i det egentlig. Men en får holde kjeft om det!

Skrevet

Nå tror ikke jeg på alt jeg leser om kjendiser altså, ei heller alt jeg leser på internett, men - hva har vi egentlig med hva han driver med privat? Niks og nada! Om han så foretrekker å knulle rundt med gud og hvermann -javel - det er da hans sak. Nå er han jo fri og frank også ...

Og nei, jeg har ikke sansen for utroskap, men jeg gidder heller ikke dømme folk - og i hvert fall ikke på grunnlag av at en eller annen på nettet påstår at en person har knulla rundt ...

Og helt til slutt - de som hopper til køys med en kjendis kun for at det er en kjendis - vel, jeg har ikke mye sansen for det heller jeg da ..

Gjest fint idol
Skrevet

I`ve made some blunders, I`ve made a few...

søng han jo, så han e jo åpen om det..på sin måte...

Han bi vel å anger på det når han har rast i fra seg trur eg.

Han har brukt familien sin veldig kynisk for å få sympati. Ekkel type.

Skrevet

Du skriver som vanlig rett fra Odal'n, og det er meget bra. 100% enig. Du leverer varene ;o)

Må jeg forresten mase mange ganger om hvordan det går med erotikk-novellene dine?

ShitDiddelyDo
Skrevet

Du skriver som vanlig rett fra Odal'n, og det er meget bra. 100% enig. Du leverer varene ;o)

Må jeg forresten mase mange ganger om hvordan det går med erotikk-novellene dine?

Det er heller dårlig med dem. Men etter hvert får jeg litt bedre tid og da skal det skrives. :)

Skrevet

Det er heller dårlig med dem. Men etter hvert får jeg litt bedre tid og da skal det skrives. :)

Jeg får bare smøre meg med.... tålmodighet, da..

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg får bare smøre meg med.... tålmodighet, da..

Noe må du i hvert fall smøre deg med!

...eller noe i den duren. :)

Skrevet

Noe må du i hvert fall smøre deg med!

...eller noe i den duren. :)

Jeg er ferdigsmurt.

Her i huset ventes barn nr. 3 ;o)))

Skrevet

Han har brukt familien sin veldig kynisk for å få sympati. Ekkel type.

Ja, det er nok derfor han har vært sammen med henne i 10 år, for å bruke kynisk en gang i framtiden... Meget mulig...

yeah right.

Skrevet

Så koste de seg kanskje begge to da.

Whats new under the sun..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...