flisa Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Trykker man pp den ene linken som er i topicfelten får man frem reglene, verre er det ikkje. Kanalen har stort sett før vært annonsert på psyk. og overgrepsforumene, og da burde man vel lett skjønne at klientellet der inne sliter litt mer enn den gjengse doler. Hvem som la den ut på åpent det aner jeg ikkje. Men op'ene burde kanskje ha gjort reglane mer synleg. Det at de klage på dol etterpå, synes jeg ikkje noe om. Det er som sagt mange andre plasser de kan chatte. Man bør uansett føle seg frem når man er på en ny plass, både på nett og i RL. ...etter at Småprat ble lagt ned - skulle det selvsagt stå :-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/171418-carina/page/2/#findComment-1128585 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mistera Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Trykker man pp den ene linken som er i topicfelten får man frem reglene, verre er det ikkje. Kanalen har stort sett før vært annonsert på psyk. og overgrepsforumene, og da burde man vel lett skjønne at klientellet der inne sliter litt mer enn den gjengse doler. Hvem som la den ut på åpent det aner jeg ikkje. Men op'ene burde kanskje ha gjort reglane mer synleg. Det at de klage på dol etterpå, synes jeg ikkje noe om. Det er som sagt mange andre plasser de kan chatte. Man bør uansett føle seg frem når man er på en ny plass, både på nett og i RL. Vet du! Noe av det beste ved å være psyk syk er at man bør kunne se humoren i det:) Jeg var lenge lenge psykisk syk, noe de fleste her inne vet! Og ja jeg har tatt meg voldsomt nær av dette flere ganger... men til syvende og sist ser jeg at det kansje har hjulpet litt:) Å kjenne på følelsene heter det, og det er rett og slett ikke skadelig på noen måte... man kjenner at man lever selv om man har det vondt og vil ut av det... kan faktisk være til hjelp! Så til alle dere her inne som har gitt meg endel pepper når jeg har vært syk... takk på etterskudd... til noen av dere da! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/171418-carina/page/2/#findComment-1132087 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.