Gå til innhold

magesmerter etter overdose, er dette farlig?


Gjest urquell

Anbefalte innlegg

Gjest urquell

Jeg ble skrevet ut av sykehuset tirsdag etter en stor paracet overdose (150stkx500mg)

Jeg har begynt og faa magesmerter, og begynner og bli veldig urolig for om dette kan vaere tegn paa alvorlig skade. Fastlegen min er paa ferie saa jeg vet ikke hvor jeg kan hendvende meg.Smertene er i nedre magen omraadet paa venstre side. I tillegg er jeg smaakvalm hele tiden.

Kan paracet overdoser gjoere skade selv etter at blodveriden er normale, og man er skrevet ut av sykehuset? Eller kan skadene komme krypende etter noen dager?

Setter veldig pris paa alle svar da jeg er veldig bekymret

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

dog1365380703

Gå på legevakten snarest å få undersøkt. Fortell det samme som du har gjort her og få dem til å undersøke deg skikkelig. Og ikke ta "nei" for et svar.

ALDRI ta overdose med tabelette eller prøve å ta selvmord.

Hadde "bivirkninger" i et helt år som kan bare sammenlingnes med helvete etter at jeg en gang prøvde selv. ALDRI mer!!!

Lev heller livet og hev deg over all idiotskapen her i verden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gå på legevakten snarest å få undersøkt. Fortell det samme som du har gjort her og få dem til å undersøke deg skikkelig. Og ikke ta "nei" for et svar.

ALDRI ta overdose med tabelette eller prøve å ta selvmord.

Hadde "bivirkninger" i et helt år som kan bare sammenlingnes med helvete etter at jeg en gang prøvde selv. ALDRI mer!!!

Lev heller livet og hev deg over all idiotskapen her i verden.

Du må dra til legevakten med en gang.paracetamol er svært giftig, og dosen du tok, kan ødelegge leveren din fullstendig. regner med at du fikk motgift mot dette på sykehuset.paracetamol i større mengder kan føre til leversvikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest urquell

Du må dra til legevakten med en gang.paracetamol er svært giftig, og dosen du tok, kan ødelegge leveren din fullstendig. regner med at du fikk motgift mot dette på sykehuset.paracetamol i større mengder kan føre til leversvikt.

Jeg kom meg paa sykehuset, der de undersoekt meg igjen, og det viste seg at alt var i skjoenneste orden, det var bare for tidlig og begynne og gjoere for mye enda.

Takk for svar, jeg begynte og bli skikkelig redd,og visste ikke min arme raad. (ville ikke bruke enda mer ressurser paa meg, ved og gaa undoedig til legevakta.) Svarene her fikk meg til og gaa tilbake allikevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...