Gå til innhold

Helvetes ulvejegere! Inkompetente idioter!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan feile sier di, ja det har vi da visst hele tiden... Ukompetente fjotter hele gjengen!!!!!!!!!!

Måtte bare få det UT!!!!

• Svar 45
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Mistera

16

• Sør

11

• Goliath

5

• Prozak

4

Mest aktive i denne tråden

ShitDiddelyDo
Skrevet

Så lenge vi har flere bønder enn ulv, og bøndene koster oss mye mer penger enn ulven, så veit i hvert fall jeg hvem jeg ville skutt om jeg på død og liv måtte skyte noen.

Sånn er det med den saken.

Gjest med vilje...
Skrevet

Og du TROR på at det var en "feiltagelse" ?

Skrevet

Jeg vil tippe at én ulv likner ganske mye på en annen ulv.

Med vennlig hilsen

delphina1365380402
Skrevet

Ulvetispa var INNENFOR lovlig jaktområde og bar ikke skilt på seg med navn og adresse!

Skrevet

Ulvetispa var INNENFOR lovlig jaktområde og bar ikke skilt på seg med navn og adresse!

Går ulven med adesse etikett???? Det visste jeg ikke du!

Jeg driter i hvor den ulven var, det skulle uansett ikke vært opnet for jakt på ulv!

Skrevet

Og du TROR på at det var en "feiltagelse" ?

om jeg gør nei, det er det så gjør meg så forbannet!!!

Ulven er fåtall sånn det allerede er, og dette er et grovt overtramp mot vår egen Fauna... men så er det ikke alle som er så oppgående som oss dolere;)

Skrevet

Jeg vil tippe at én ulv likner ganske mye på en annen ulv.

Med vennlig hilsen

Trodde du var mere reflektert en det der Sør! Men så kom jeg på.... åjaa...

Skrevet

Trodde du var mere reflektert en det der Sør! Men så kom jeg på.... åjaa...

Det er vel nettopp fordi jeg er reflektet at man forstår at man godt kan skyte feil ulv. Ikke at det krever så veldig mye refleksjon, akkurat.

Med vennlig hilsen

Skrevet

Det er vel nettopp fordi jeg er reflektet at man forstår at man godt kan skyte feil ulv. Ikke at det krever så veldig mye refleksjon, akkurat.

Med vennlig hilsen

Det går å skyte det meste! Var det det du mente?;) nettopp det jeg trodde!!!

Skrevet

Går ulven med adesse etikett???? Det visste jeg ikke du!

Jeg driter i hvor den ulven var, det skulle uansett ikke vært opnet for jakt på ulv!

"Jeg driter i hvor den ulven var, det skulle uansett ikke vært opnet for jakt på ulv!"

Der har vi jo selve essensen i saken :-)

"........................"

Skrevet

Kan vi ikke bare plaffe dem bort en gang for alle ?

De er så få at det de eventuelt måtte ha å bidra med ikke er aktuelt likevel.

Så kan vi ta veps neste gang. Tviler på at veps har noen nytte som ingen andre dyr utfører.

Skrevet

Det går å skyte det meste! Var det det du mente?;) nettopp det jeg trodde!!!

Hei,

Joda, men poenget er jo fremdeles at det er lett å forveksle én ulv me en annen ulv. Det ser jo ganske ...øh... ulvete ut alle sammen! :D

Med vennlig hilsen

Skrevet

Kan vi ikke bare plaffe dem bort en gang for alle ?

De er så få at det de eventuelt måtte ha å bidra med ikke er aktuelt likevel.

Så kan vi ta veps neste gang. Tviler på at veps har noen nytte som ingen andre dyr utfører.

Kan vi ta folk som ikke tilfører samfunnet noen synlige verdier også? Vær så snill? :-)

"............................"

Skrevet

om jeg gør nei, det er det så gjør meg så forbannet!!!

Ulven er fåtall sånn det allerede er, og dette er et grovt overtramp mot vår egen Fauna... men så er det ikke alle som er så oppgående som oss dolere;)

Det er vel ikke bare snakk om å være oppegående eller ikke. Noen mener at mennesker har en moralsk rett til å gjøre hva de vil med naturen og andre vesener, fordi vi KAN det. Det er omtrent som når caesar sa noe sånt som at det er erobrerenes rett å påføre den erobrede hva han enn måtte ønske. Det grenser til ondskap.

".........................."

Gjest ja til ulv i Norge
Skrevet

Har du tenkt på at de siste 300 år er flere nordmenn drept av somaliere enn av ulv?

Skrevet

Har du tenkt på at de siste 300 år er flere nordmenn drept av somaliere enn av ulv?

Og flere har blitt drept av nordmenn enn av somaliere.

Skrevet

eheee...vennligst hold deg seriøs i tråden da!

Skrevet

Det er vel ikke bare snakk om å være oppegående eller ikke. Noen mener at mennesker har en moralsk rett til å gjøre hva de vil med naturen og andre vesener, fordi vi KAN det. Det er omtrent som når caesar sa noe sånt som at det er erobrerenes rett å påføre den erobrede hva han enn måtte ønske. Det grenser til ondskap.

".........................."

Isåfall er vi jo akkurat som alle andre dyr. Løver tenker neppe på gasellenes "rett til liv".

Med vennlig hilsen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...