Gjest isjogusj Skrevet 21. januar 2005 Skrevet 21. januar 2005 Noen som syns det er noe å se på? Jeg kan ikke fordra den fyren, skrur alltid over på en annen kanal. 0 Siter
Moraki Skrevet 21. januar 2005 Skrevet 21. januar 2005 Jeg foretrekker Jerry Springer Show, det er jo faktisk show :-) 0 Siter
Prozak Skrevet 21. januar 2005 Skrevet 21. januar 2005 Han er bra. Litt slitne utsagn og fakter, men han har mye vettugt å komme med. Jeg foretrekker Conan O'Brien Show, men jeg har ikke riktig kanel lenger. "............................." 0 Siter
Freya Skrevet 21. januar 2005 Skrevet 21. januar 2005 Han er bra. Litt slitne utsagn og fakter, men han har mye vettugt å komme med. Jeg foretrekker Conan O'Brien Show, men jeg har ikke riktig kanel lenger. "............................." Ja, det er vanskelig å se Conan O'Brien uten riktig kanel... 0 Siter
Prozak Skrevet 22. januar 2005 Skrevet 22. januar 2005 Ja, det er vanskelig å se Conan O'Brien uten riktig kanel... Jepp, selv om sukkeret og alt det andre stemmer :-) "............................." 0 Siter
hjertebarnet Skrevet 25. januar 2005 Skrevet 25. januar 2005 Han er bra. Litt slitne utsagn og fakter, men han har mye vettugt å komme med. Jeg foretrekker Conan O'Brien Show, men jeg har ikke riktig kanel lenger. "............................." Må du ha riktig kanel for å se det programmet da? :-) 0 Siter
Prozak Skrevet 25. januar 2005 Skrevet 25. januar 2005 Må du ha riktig kanel for å se det programmet da? :-) Ja, det hjelper ikke med brunt sukker :-) ":............................" 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.