Gå til innhold

Skal du se American Psyko i natt!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fanken heller, NRK sender siste reis med The Shadows kl. 00:10, og den ofres ikke for sånt møl.

Skrevet

Nei. Har sett den opptil flere ganger. TV 1000.

Hva slags film er det, hva handler den om?

Skrevet

Hva slags film er det, hva handler den om?

Har du ikke lest boken? den er iallefall bra!

Men filmen har jeg sett før, men husker ikke! Har hatt en grusom uke, tenket derfor å se en grusom film:) hehe!

Den handler om en tilsynelatenede normal forettningsmann som går amok, og dreper jenter på bestalskilakse måter!

Skrevet

Men filmen har jeg sett før, men husker ikke! Har hatt en grusom uke, tenket derfor å se en grusom film:) hehe!

Den handler om en tilsynelatenede normal forettningsmann som går amok, og dreper jenter på bestalskilakse måter!

Høres sjarmerende ut, skal se hva jeg orker å se :-)

Skrevet

Høres sjarmerende ut, skal se hva jeg orker å se :-)

HUsker ikke filmen så jeg vil se engangtil, og hjelper ikke det på smertene så går jeg heller å legger meg:)

Gjest Mr Papp
Skrevet

Han dreper da ikke bare jenter. Langt i fra!

Skrevet

Jeg leste boka for mange år siden, da orket jeg ikke lese hele! Filmen så jeg sist jeg var på avrusing altså sommeren 00... hmmm har snart jubileum jo;)

Skrevet

HUsker ikke filmen så jeg vil se engangtil, og hjelper ikke det på smertene så går jeg heller å legger meg:)

Har du smerter?

Skrevet

Å si at boken er "bra", det klarer jeg ikke å svelge. Du skal være rimelig sjuk i huet for å skrive og gi ut noe sånt.

Ok, for den som faktisk liker å lese detaljerte beskrivelser av voldtekter, parteringer av like, sex med lik etc., så er kanskje boken "bra".

Jeg sier ikke dette fordi jeg mener man ikke kan skrive ganske mye rart og faktisk også ha en viss seriøsitet, men den boken er langt utenfor noe slikt. At den har solgt fryktelig mange eksemplarer er ikke på noen måte noe mål på kvalitet.

"..........................."

Skrevet

Hva var historien med forfatteren igjen? Mener det var noe sånn som at det var skjedd bestialske drap i New York på samme måte som i boken og at forfatteren ble "investigated" (hva var nå det norske ordet for det?grmf).

Var det noe sånt? :-)

Jeg leste boken for noen år siden, og den var grusom detaljert -men bra, hvis man kan kalle det det da..

Har ikke sett filmen før, så jeg ser den nå:-)

Skrevet

Hva gjør han da? Er det bare en fantasi?

Grei ut og forklar. :)

Skrevet

Hva var historien med forfatteren igjen? Mener det var noe sånn som at det var skjedd bestialske drap i New York på samme måte som i boken og at forfatteren ble "investigated" (hva var nå det norske ordet for det?grmf).

Jeg leste boken for noen år siden, og den var grusom detaljert -men bra, hvis man kan kalle det det da..

"Mener det var noe sånn som at det var skjedd bestialske drap i New York på samme måte som i boken"

Det er jo "vanlig". Vi husker vel Natural Born Killers, og Grand Theft Auto 3 ?

ShitDiddelyDo
Skrevet

Amerikanerne er ikke som oss andre. Ser de en film hvor folk drepes på bestialsk vis løper de rett ut i skauen og gjør det samme sjæl. Det er ofte det første de gjør når de har kommet ut av kinoen. Eventuelt griller de katten sin i mikrobølgeovnen, eller finner på andre sinnssyke ting. Ikke rart man trenger filmsensur i statene.

Et ustabilt folkeslag disse amerikanerne. Forrykte.

Synes vi bør vurdere å selge Bergen til USA.

Skrevet

Amerikanerne er ikke som oss andre. Ser de en film hvor folk drepes på bestialsk vis løper de rett ut i skauen og gjør det samme sjæl. Det er ofte det første de gjør når de har kommet ut av kinoen. Eventuelt griller de katten sin i mikrobølgeovnen, eller finner på andre sinnssyke ting. Ikke rart man trenger filmsensur i statene.

Et ustabilt folkeslag disse amerikanerne. Forrykte.

Synes vi bør vurdere å selge Bergen til USA.

Synes vi bør ta med Stavanger og Ålesund i samme slengen da. Og Trondheim. Og Kristiansand...og...og..

".............................."

ShitDiddelyDo
Skrevet

Å si at boken er "bra", det klarer jeg ikke å svelge. Du skal være rimelig sjuk i huet for å skrive og gi ut noe sånt.

Ok, for den som faktisk liker å lese detaljerte beskrivelser av voldtekter, parteringer av like, sex med lik etc., så er kanskje boken "bra".

Jeg sier ikke dette fordi jeg mener man ikke kan skrive ganske mye rart og faktisk også ha en viss seriøsitet, men den boken er langt utenfor noe slikt. At den har solgt fryktelig mange eksemplarer er ikke på noen måte noe mål på kvalitet.

Boka er elendig. Filmen er enda dårligere.

Mange siders beskrivelser av deodorander, stereoanlegg og groteske vaginaer hengende i et skap.

Latterlig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...