Gå til innhold

Noen der ute?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter på jobb og lurer på om det er noen som har noe interesant å diskutere!!!! holder på å sovne her....

Gjest lengter hjem nå
Skrevet

jammen urh..sitter på jobb og man kommer ikke inn på chattesidene....

er på jobb også,gjesp! nattevakt for sovende mennesker...kan tro jeg misunner dem de gode sengene og dynene deres nå! Om 1 1/2 time er det min tur til å snorke... Nå har jeg lest nattaviser, ca.1000 innlegg på dol,kikket etter andre jobber osv osv....

Gjest lengter fortsatt hjem!
Skrevet

ps. skal du på jobb i morgen natt også, for det skal jeg... kanskje vi kan diskutere noe artig da!

Skrevet

ps. skal du på jobb i morgen natt også, for det skal jeg... kanskje vi kan diskutere noe artig da!

er du der nå eller? jippi nok en nattevakt fylt med kaffe som smaker helvete!

Gjest nattevakta
Skrevet

er du der nå eller? jippi nok en nattevakt fylt med kaffe som smaker helvete!

joda, jeg er våken... men det er heldigvis litt mer på tv i natt enn å går! Sitter helt alene, så thrillere ser jeg ikke (det eneste de viste i går natt...) hva jobber du med da?

Skrevet

joda, jeg er våken... men det er heldigvis litt mer på tv i natt enn å går! Sitter helt alene, så thrillere ser jeg ikke (det eneste de viste i går natt...) hva jobber du med da?

jobber på alarmstasjon jeg.ikke så veeeldig mye å gjøre. synes ikke akkurat at d går så mye på tv da men...egentlig ganske så kjedelig

Gjest nattevakta
Skrevet

jobber på alarmstasjon jeg.ikke så veeeldig mye å gjøre. synes ikke akkurat at d går så mye på tv da men...egentlig ganske så kjedelig

venter på en episode av Akutten på tv3. begynner snart... Jobber på pasienthotell, og alle sover! Takk og pris for bredbånd og tv...! hvor lenge må du jobbe da? jeg til halv åtte. og så hjem å sove til 2-3 tida, før jeg må opp til to små unger og en sliten pappa som møter meg (i et nokså rotete hus, vanligvis;) )

Skrevet

venter på en episode av Akutten på tv3. begynner snart... Jobber på pasienthotell, og alle sover! Takk og pris for bredbånd og tv...! hvor lenge må du jobbe da? jeg til halv åtte. og så hjem å sove til 2-3 tida, før jeg må opp til to små unger og en sliten pappa som møter meg (i et nokså rotete hus, vanligvis;) )

jeg jobber til kl 7. da er det hjem å legge seg og har egentlig ikke så veldig mye å stå opp for. skal på jobb igjen kl 23 så til da må jeg jo opp :)

har ikke tv3 her :( d er canal digital her i gården ja. d suger max.

men... har du noen interesante temaer en kan diskutere? er d noe du lurer på tenker på?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...