Gå til innhold

Hypoman/manisk?


Katty2

Anbefalte innlegg

Noen som vet forskjell på å være hypo og manisk??Jeg sover nesten ikke for tiden,minimalt,er skikkelig gira,mye energi,god energi:)Tuller og kødder med folk hele tiden og folk syns jeg er skamfunny:)hehe føler jeg har hele roen med det meste:)Sover vel ca 4timer pr natt i gjennomsnitt.Vil ikke dette skal forsvinne,akkurat som en er rusa på livet:)Kan jeg være hypo eller manisk?I tilfelle hypo kan dette gå over i mani etterhvert??

Takk alle sammen for dette supre forum!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du behøver ikke ha en (p)sykdom selv om du føler deg ovenpå om dagen. Det er vanlig at menneskets psyke går i bølgedaler.

Så lenge det ikke går over styr, dvs med enorme pengeforbruk, seksuelle frigjøringer, eller du får ugjennomførbare, ville ideèr, er det ingen fare.

Har du tenkt over om du kan være forelska, vunnet i lotto, eller bare digger livet? Det kan være grunn god nok til å være full av energi.

Selv opplever jeg at det å få en baby, gleden og det å amme og kose seg gir meg energi nok til å greie både våkenetter og slit. Jeg sover sikkert ikke mer enn deg, men greier meg inntil videre.

Men om det blir plagsomt lite søvn, sånn at du kjenner at kroppen er sliten, men du allikevel er på høygir, er det noen lamper som bør blinke litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...