Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg har i de siste ukene merket at jeg er drittlei av å røyke. Jeg hater røyklukta, og er lei av å stå ute å fryse for å ta en røyk på jobben.

Mandag har jeg legetime og skal be om Zyban for jeg vet at jeg ikke klarer det uten. Hater å være så svak, men jeg har røyka lenge da!

Gleder meg til å bli røykfri, og skal legge vekk røykepenger til en ferietur før datteren min begynner på skolen - så har jeg det som motivasjon!

Noen andre som skal slutte nå, som har lyst til å danne en gruppe for å motivere hverandre?

Hva koster forresten Zyban? Uansett pris er det sannsynligvis verd det!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/171515-noen-som-skal-slutte-n%C3%A5/
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

• 2 uker senere...

Hmmmm... Skrev og postet akkurat ett innlegg, men det ble vist borte?? Uansett, jeg vil være med på å slutte å røyke, men det blir uten medisin!! Har røykt siden jeg var 13 (er nå 28), har to små, hvor den største (skolebarn til høsten) synes det er flaut at mamma røyker- er i grunn enig med den...(,'') Røyker vel i gjennomsnitt 20(!) om dagen! Leste "endelig ikke røyker" to ganger før jul, uten virkning. Gir meg ikke så lett, så til uka skal jeg begynne på den igjen! Kan ikke du si litt om deg???

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...