Gå til innhold

Blir så glad når det er sol ute


Gjest sol og glad

Anbefalte innlegg

Gjest sol og glad

I dag føler jeg meg så glad fordi det er sol og fint vær ute. Betyr dette at jeg lider av vinterdepresjon? Jeg gleder meg også til våren og sommeren. Vinteren i år har vært veldig tung for meg på grunn av mørke, samt at jeg er arbeidsledig. Men vet ikke om det er på grunn av vinteren eller arbeidsledigheten eller begge deler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så fint at du går en lysere tid i møtet. Selv har jeg det best om vinteren. Jeg blir dårlig når våren og sommeren er her også blir jeg bedre når høsten kommer.

Håper du finner deg arbeid snart. Det er ikke noe godt å gå hjemme og gjøre ingenting. Det blir man fort deprimert av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sol og glad

Så fint at du går en lysere tid i møtet. Selv har jeg det best om vinteren. Jeg blir dårlig når våren og sommeren er her også blir jeg bedre når høsten kommer.

Håper du finner deg arbeid snart. Det er ikke noe godt å gå hjemme og gjøre ingenting. Det blir man fort deprimert av.

Ja, det er ikke noe særlig å gå arbeidsledig, særlig ikke når man sliter psykisk fra før av. Men nå har jeg fått ny giv og er klar for arbeidslivet igjen føler jeg og håper jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er ikke noe særlig å gå arbeidsledig, særlig ikke når man sliter psykisk fra før av. Men nå har jeg fått ny giv og er klar for arbeidslivet igjen føler jeg og håper jeg.

Godt at du føler deg bra! Sol og lys gjør underverker.

Jeg har også vært arbeidsledig, og vet hvordan det er.

Du finner deg nok et arbeid - stå på! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...