Gå til innhold

bosted, inntekt, regninger, -sosialhjelp?


thinkerbell

Anbefalte innlegg

"Men kan du ikke bare ta frem telefonen og ringe i dag?"

Joda. Man har ringt. 5 ganger. Men saa enkelt er det bare ikke, jeg maatte komme til kontoret, soeke om stoette, snakke med sosionom, snakke med trygdekontoret, faa t.kont. til aa sende papirer, og sende uttalelse fra den siste psykologen som skrev at jeg var syk.

Naar jeg blir frisk er det et par mennesker jeg skal ta livet av. Jeg maa bare finne en medsammensvorne, slik at dersom man blir fengslet saa kan denne personen erklaere meg for himla frisk og sette meg ut i friheten igjen.

Jeg kastet en vannpipe i veggen i dag. Den fra Egypt. Og av glass. Jeg syntes da vitterlig at den maatte tale saapass, men det gjorde den ikke gitt.

Man skal som kjent være svært frisk for å overleve som syk...

Jeg skulle gjerne ha oversendt en sosionom ala min venninne... Det finnes faktisk noen som forsøker å hjelpe folk til å få det nødvendige gjort.

Kommer på et annet bra ordtak også i farten, som kanskje flere i hjelpeapparatet burde huske på "Du må gjøre det selv, men du kan ikke gjøre det alene"!

Håper du finner en eller annen løsning uten å måtte ty til våpen...*s*

(Jeg vurderer bruk av "brevbomber" fra tid til annen - og driver og skriver på en slik nå.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Man skal som kjent være svært frisk for å overleve som syk...

Jeg skulle gjerne ha oversendt en sosionom ala min venninne... Det finnes faktisk noen som forsøker å hjelpe folk til å få det nødvendige gjort.

Kommer på et annet bra ordtak også i farten, som kanskje flere i hjelpeapparatet burde huske på "Du må gjøre det selv, men du kan ikke gjøre det alene"!

Håper du finner en eller annen løsning uten å måtte ty til våpen...*s*

(Jeg vurderer bruk av "brevbomber" fra tid til annen - og driver og skriver på en slik nå.)

Kan du ikke bare putte en pose med hvitt pulver i oppi sammen med brevet? Muahaha!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man skal som kjent være svært frisk for å overleve som syk...

Jeg skulle gjerne ha oversendt en sosionom ala min venninne... Det finnes faktisk noen som forsøker å hjelpe folk til å få det nødvendige gjort.

Kommer på et annet bra ordtak også i farten, som kanskje flere i hjelpeapparatet burde huske på "Du må gjøre det selv, men du kan ikke gjøre det alene"!

Håper du finner en eller annen løsning uten å måtte ty til våpen...*s*

(Jeg vurderer bruk av "brevbomber" fra tid til annen - og driver og skriver på en slik nå.)

kan du ikke sende den venninnen din med Fed Ex?

Hun har sikkert ikke noe i mot det!

Jeg sporet opp en behandler som har en ledig time, vedk maa selvsagt ha betaling, men saksbehandleren min ved tr. kont. er blitt syk, (mulig jeg har foraarsaket et magesaar der..), og uten papirer fra tr. til sos.kont faar jeg ikke stoette fra sos.kont og dermed har man ikke nok til en time i terapi.

Paa en eller annen maate ordner det seg nok, men akkurat naa er jeg bare lei av dette og orker ikke styre mer med det. Det ordner seg nok.

ps- lykke til med brevbombene. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...