Gjest tiona Skrevet 23. januar 2005 Skrevet 23. januar 2005 Kjørte for første gang adaware og den fant 571 new critical objects: 1 modules,81 registry keys,90 registry values,391 files,8 folders. Skal jeg slette alt dette?er ikke flink i verken data eller engelsk så det hadde vore fint om noen hadde kunne hjelpe meg. 0 Siter
citoyen Skrevet 23. januar 2005 Skrevet 23. januar 2005 Slett alt den finner. Om det er programmer som ikke virker etter slettingen, så er det fordi de inneholdt spyware, og du burde ikke bruke dem uansett. 0 Siter
Gjest Tiona Skrevet 23. januar 2005 Skrevet 23. januar 2005 Slett alt den finner. Om det er programmer som ikke virker etter slettingen, så er det fordi de inneholdt spyware, og du burde ikke bruke dem uansett. Takk for hjelpa :-) 0 Siter
Gjest Skydiva Skrevet 24. januar 2005 Skrevet 24. januar 2005 Slett alt den finner. Om det er programmer som ikke virker etter slettingen, så er det fordi de inneholdt spyware, og du burde ikke bruke dem uansett. Gjelder dette også for backweb-filer (til F-Secure antivirusprogram) som spybot finner hver gang jeg søker? Fikk beskjed om at jeg ikke måtte slette disse, men hvis de er infisert..? Eller snakker jeg om noe helt annet nå? 0 Siter
citoyen Skrevet 24. januar 2005 Skrevet 24. januar 2005 Gjelder dette også for backweb-filer (til F-Secure antivirusprogram) som spybot finner hver gang jeg søker? Fikk beskjed om at jeg ikke måtte slette disse, men hvis de er infisert..? Eller snakker jeg om noe helt annet nå? SpyBot er mer aggressiv enn AdAware, så der må man være litt mer selektiv med hva man sletter. Jeg vet ikke hva backweb er, men om det er filer som hører til antivirusprogrammet så kan du nok la dem være i fred. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.