Gå til innhold

Donald Trump drar damer...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Utrolig hva som kan kjøpes for penger, selv om man er ganske gammel, ser tilbakestående ut og har hentesveis.

Til og med modell-damer biter på agnet.

Damene sier at gutta er så overfladiske, men jeg tviler på at noen slår damene..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Penger, makt og kjip personlighet funker det gitt, for av utseende ser jeg heller for meg den fyren på kafeen på Manglerud-senteret;-)

Og apropos..., Celina har jo vært sammen med fyren..., og alle miliardær kjendisene i landet..., eneste som ikke har pult`a er vel Fredriksen og vaske-Bakke:-)

Skrevet

Penger, makt og kjip personlighet funker det gitt, for av utseende ser jeg heller for meg den fyren på kafeen på Manglerud-senteret;-)

Og apropos..., Celina har jo vært sammen med fyren..., og alle miliardær kjendisene i landet..., eneste som ikke har pult`a er vel Fredriksen og vaske-Bakke:-)

"eneste som ikke har pult`a er vel Fredriksen og vaske-Bakke:-)"

Det vet du vel egentlig ingen ting om....?

:)

Skrevet

"eneste som ikke har pult`a er vel Fredriksen og vaske-Bakke:-)"

Det vet du vel egentlig ingen ting om....?

:)

Hva med Donald Duck? Han er da også berømt..

Gjest celina mid
Skrevet

...jeg føler at det er akkurat som om utseende forandres fra noe som ligner Vidar Theisen til Brad Pitt bare mannen er mangemillionær...tenner meg enormt...blir helt våt av alle pengene og makten...men når vi har sex ser jeg ikke på mannen, men tenker i stedet på alle pengene

Hilsen Celina M

Skrevet

Hva med Donald Duck? Han er da også berømt..

Må nok være navnet som gjør susen!. Bytt navn til Donald!

Gjest rutangis netu
Skrevet

Rent bortsett fra at det ikke er personen Trump som drar damer da! Det er det at han er kjendis, det er pengene hans og det at det er trygt for mange å omgås en maktperson. En som dekker alle disse kriterier kan være stygg som juling, og allikevel dra damer. MEN sannsynligvis ikke intelligente damer.

Gjest kadawer
Skrevet

Det må være en trauma hos deg, dette med at yngre kvinner faller for modne menn. Gud veit hvor mange bitre innlegg du har hatt om dette temaet.

Selv om du som relativt ung mann har erfart å tape mot en mer moden mann, så er det ikke annet å gjøre enn SELV å gli inn i en mer moden og trygg personlighet. Hvis du klarer.

Det nytter ikke gang på gang å hakke på de voksne mennene som reiser med de jevnaldrende jentene dine. Årsaken kan ligge hos deg selv, har du tenkt på det?

Gjest Brought
Skrevet

...jeg føler at det er akkurat som om utseende forandres fra noe som ligner Vidar Theisen til Brad Pitt bare mannen er mangemillionær...tenner meg enormt...blir helt våt av alle pengene og makten...men når vi har sex ser jeg ikke på mannen, men tenker i stedet på alle pengene

Hilsen Celina M

Celina er stinn av penger fra før, så det er nok andre ting hun ser hos modne menn. Trygghet og en sterk, sjarmerende personlighet kanskje?

Gjest rutangis netu
Skrevet

Celina er stinn av penger fra før, så det er nok andre ting hun ser hos modne menn. Trygghet og en sterk, sjarmerende personlighet kanskje?

Pluss at modne menn ofte har god økonomi, slik at Celina slipper å tenke at det er pga pengene de er sammen med henne. Hennes jevnaldrende har ikke kommet så langt på karrierestigen enda. Noen få da, men det er ikke mange å velge mellom i Norge iallefall. Og når hunv elger blant dem, blir jo det latterliggjort ve då peke på hvem hun ikke har hatt.

Skrevet

Det må være en trauma hos deg, dette med at yngre kvinner faller for modne menn. Gud veit hvor mange bitre innlegg du har hatt om dette temaet.

Selv om du som relativt ung mann har erfart å tape mot en mer moden mann, så er det ikke annet å gjøre enn SELV å gli inn i en mer moden og trygg personlighet. Hvis du klarer.

Det nytter ikke gang på gang å hakke på de voksne mennene som reiser med de jevnaldrende jentene dine. Årsaken kan ligge hos deg selv, har du tenkt på det?

Er du selv en golddigger/hore og føler innleggene personlig?:)

Selv synes jeg det er bra at til og med eldre menn uten utseende kan få seg flotte modell damer.

Damer snakker om gamle griser, om menn som liker unge damer. Menn snakker da ikke om det den andre veien, når det unntaksvis skjer. Men hvilket kjønn er det som stort sett faller for de gamle grisene?.

På sånne datingsider på nettet, så skriver halvparten av damene om hvor jævlig utroskap er, mens ingen av mennene klager over dette. Og da skulle man tro at menn er mye mere utro damer, men neida.

Damer sier også at de liker snille gutter, mens det unntaksvis er de som får seg dame.

Det er et eller annet med damer generelt som er fryktelig patetisk.

Skrevet

Michale Jackson får foreldre til å "selge" unga til seg - DET er mer avskyelig. en voksen kvinne kani alle fall velge selv - enten det er penga eller manenn hun er ute etter. :=)

Gjest Moderator
Skrevet

Hilsen Celina M

Vennligst benytt kun ett nick i hver tråd - særlig når du besvarer dine egne innlegg.

Skrevet

Intelligens, makt og sjarme kanskje? Jeg så et intervju med "The Donald" en gang og mannen virket ganske intelligent. Intelligens er tiltrekkende, så kanskje det er her det ligger? Berømmelse og rikdom er nok heller ingen bakdel ;o)

Hvis man ser på bilder av Trump og hans utkårede, er de utrolig like hverandre i utseende (synes jeg iallefall). Bare se på øynene og munnen. Prikk likt (eller er jeg døvblind?). Man hører jo ofte at folk tiltrekkes av en som er lik seg selv, så kanskje er det derfor Melania har falt for Trump?

Eller høres jeg innmari naiv ut nå? ;o)

Skrevet

"Til og med modell-damer biter på agnet" Insinuerer du med det at de er smartere enn gjennomsnittet tfor øvrig?

Skrevet

"Til og med modell-damer biter på agnet" Insinuerer du med det at de er smartere enn gjennomsnittet tfor øvrig?

Går vel mere på at hun burde ha penger nok selv...modelldamer er jo naturlignok mere populære blant menn enn f.eks vektløfterdamer

Gjest kadawer
Skrevet

Er du selv en golddigger/hore og føler innleggene personlig?:)

Selv synes jeg det er bra at til og med eldre menn uten utseende kan få seg flotte modell damer.

Damer snakker om gamle griser, om menn som liker unge damer. Menn snakker da ikke om det den andre veien, når det unntaksvis skjer. Men hvilket kjønn er det som stort sett faller for de gamle grisene?.

På sånne datingsider på nettet, så skriver halvparten av damene om hvor jævlig utroskap er, mens ingen av mennene klager over dette. Og da skulle man tro at menn er mye mere utro damer, men neida.

Damer sier også at de liker snille gutter, mens det unntaksvis er de som får seg dame.

Det er et eller annet med damer generelt som er fryktelig patetisk.

Jeg er en mann. Men langt mindre bitter enn deg.

Angela1365380318
Skrevet

Rart han ikke tar seg råd til ny sveis egentlig.

Det har visst noe med at han ikke vil forandre seg men vise at han står like stødig bestandig hos sine foretningspartnere. ( rart, men han har sagt det selv) Hadde nok vært penere med litt kortere hår.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...