Gå til innhold

Vondt å puste.....


Gjest Fast DOL'er

Anbefalte innlegg

Gjest Fast DOL'er

Har aldri hatt noen problemer med psyken min, bare litt sosial angst som jeg har lært å akseptere..

Men nå de siste dagene har det skjedd noe med meg.. Det føles som å ha influensa, hele kroppen er tung og treg, jeg fryser, og det er til tider vasnskelig å puste.. som om brystet klemmer seg sammen... Tar meg selv i å holde pusten, og må liksom ta i for å få sluppet det ut og pustet inn ingen helt rolig..

En helt enkel oppgave kan plutselig bli altfor mye, og bare det å søle litt vann på benken kan gå skikkelig inn på meg.. Før helga skulle jeg til byen og treffe en venninne, kom meg ut, men det var vondt bare å sette det ene beinet foran det andre! Måtte avlyse å treffe henne da jeg plutselig ble stående i en krok i en butikk og gråte... Hva skjer!

Jeg har et fint forhold med samboer, og et lite barn som jeg er hjemme i permisjon med. Den siste uka har vært strevsom ettersom samboer har jobbet sent hver kveld, og barnet er blitt mer krevende. Samtidig har jeg mensen, men det har ikke påvirket meg sånn før..

Hva er dette? I dag ble jeg fly forbanna for en liten bagatell, og kjeftet på samboeren min, før jeg begynte å gråte, og løp på soverommet. Dette er ikke meg i det hele tatt.. :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje du rett og slett er sliten!? Jeg husker godt at jeg var slik da barna var små-man føler ikke at døgnet strekker til og det er vanskelig å fylle alle rollen man har som mamma,venn,samboer og ikke minst seg selv.Du bør ta vare på deg selv,få litt avlastning med barnet,gjør noe du synes er hyggelig,unn deg noe nytt,reis bort litt,kom deg bort fra hverdagen.Jeh tror ikke det nødvendigvis er noe galt med deg,jeg tror du er sliten.Blir det værre kan du jo oppsøke legen din og fortelle hvordan du har det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...