flisa Skrevet 23. januar 2005 Skrevet 23. januar 2005 GRRRR - og jeg kommer ikke inn igjen - det har jeg aldri opplevd før. Flere? 0 Siter
Gjest bare en Skrevet 23. januar 2005 Skrevet 23. januar 2005 Du er ikke alene jeg har samme problemet 0 Siter
MsSophie Skrevet 23. januar 2005 Skrevet 23. januar 2005 ...ramla ut jeg også, kommer heller ikke inn igjen. Synd, siden vi var midt i en av våre dype, intelektuelle og for ikke å glemme eksistensielle samtalene våre...... 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 23. januar 2005 Skrevet 23. januar 2005 Datt ut jeg også, og kommer ikke inn igjen. 0 Siter
flisa Skrevet 23. januar 2005 Forfatter Skrevet 23. januar 2005 ...ramla ut jeg også, kommer heller ikke inn igjen. Synd, siden vi var midt i en av våre dype, intelektuelle og for ikke å glemme eksistensielle samtalene våre...... Ja,- hva TROR du - bør jeg lage taco av kylling - og bør man ha kortere negler når man benytter damebeger? :-) 0 Siter
MsSophie Skrevet 23. januar 2005 Skrevet 23. januar 2005 Ja,- hva TROR du - bør jeg lage taco av kylling - og bør man ha kortere negler når man benytter damebeger? :-) ...jeg tror jeg bare sier ja til alt jeg, har litt beslutningsvegring i dag - og det her ble i for komplisert og forholde seg til akkurat nå.... 0 Siter
flisa Skrevet 23. januar 2005 Forfatter Skrevet 23. januar 2005 ...jeg tror jeg bare sier ja til alt jeg, har litt beslutningsvegring i dag - og det her ble i for komplisert og forholde seg til akkurat nå.... Ja, enig! :Þ 0 Siter
Line Skrevet 23. januar 2005 Skrevet 23. januar 2005 Jaaah... godt å se at det ikke er pc'n min som har slått seg vrang igjen i alle fall! 0 Siter
flisa Skrevet 23. januar 2005 Forfatter Skrevet 23. januar 2005 Jaaah... godt å se at det ikke er pc'n min som har slått seg vrang igjen i alle fall! men nå er den nede igjen - men nå har jeg sett min ferske lille niese på webcam da! - gudamegsåvakredeernårdeernoendagergamle :-) 0 Siter
Line Skrevet 23. januar 2005 Skrevet 23. januar 2005 men nå er den nede igjen - men nå har jeg sett min ferske lille niese på webcam da! - gudamegsåvakredeernårdeernoendagergamle :-) Gratulerer!! De er skjønne når de er så små ja, men jaggu er det blitt bra godt å levere dem fra seg når de griner og! Blir tante igjen i mai jeg, gleder meg 0 Siter
Gjest fra sine Skrevet 23. januar 2005 Skrevet 23. januar 2005 men nå er den nede igjen - men nå har jeg sett min ferske lille niese på webcam da! - gudamegsåvakredeernårdeernoendagergamle :-) Ja, og ikke krever andre ting enn mat! Men vi mer erfarne vet at om ikke lenge så begynner plukkingen, sølet, trassen og alt det andre morsomme.. *ond latter fra ei som ikke skal ha fler* 0 Siter
Gjest izzabell Skrevet 23. januar 2005 Skrevet 23. januar 2005 min er også ikkefungerernde og det er trist for jeg trenger virkelig å være kobla på nå. for jeg mista veska mi i byen igår. 0 Siter
Gemini Skrevet 23. januar 2005 Skrevet 23. januar 2005 min er også ikkefungerernde og det er trist for jeg trenger virkelig å være kobla på nå. for jeg mista veska mi i byen igår. Min funker igjen her nå, men jeg måtte taste passordet på nytt for å komme inn (må vanligvis ikke det). 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.