Gå til innhold

MSN datt ut...

Anbefalte innlegg

Skrevet

GRRRR - og jeg kommer ikke inn igjen - det har jeg aldri opplevd før. Flere?

Skrevet

...ramla ut jeg også, kommer heller ikke inn igjen.

Synd, siden vi var midt i en av våre dype, intelektuelle og for ikke å glemme eksistensielle samtalene våre......

Skrevet

...ramla ut jeg også, kommer heller ikke inn igjen.

Synd, siden vi var midt i en av våre dype, intelektuelle og for ikke å glemme eksistensielle samtalene våre......

Ja,- hva TROR du - bør jeg lage taco av kylling - og bør man ha kortere negler når man benytter damebeger? :-)

Skrevet

Ja,- hva TROR du - bør jeg lage taco av kylling - og bør man ha kortere negler når man benytter damebeger? :-)

...jeg tror jeg bare sier ja til alt jeg, har litt beslutningsvegring i dag - og det her ble i for komplisert og forholde seg til akkurat nå....:)

Skrevet

...jeg tror jeg bare sier ja til alt jeg, har litt beslutningsvegring i dag - og det her ble i for komplisert og forholde seg til akkurat nå....:)

Ja, enig! :Þ

Skrevet

Jaaah... godt å se at det ikke er pc'n min som har slått seg vrang igjen i alle fall!

Skrevet

Jaaah... godt å se at det ikke er pc'n min som har slått seg vrang igjen i alle fall!

men nå er den nede igjen - men nå har jeg sett min ferske lille niese på webcam da! - gudamegsåvakredeernårdeernoendagergamle :-)

Skrevet

men nå er den nede igjen - men nå har jeg sett min ferske lille niese på webcam da! - gudamegsåvakredeernårdeernoendagergamle :-)

Gratulerer!! De er skjønne når de er så små ja, men jaggu er det blitt bra godt å levere dem fra seg når de griner og!

Blir tante igjen i mai jeg, gleder meg :)

Gjest fra sine
Skrevet

Ja, og ikke krever andre ting enn mat!

Men vi mer erfarne vet at om ikke lenge så begynner plukkingen, sølet, trassen og alt det andre morsomme..

*ond latter fra ei som ikke skal ha fler*

Gjest izzabell
Skrevet

min er også ikkefungerernde og det er trist for jeg trenger virkelig å være kobla på nå. for jeg mista veska mi i byen igår.

Skrevet

min er også ikkefungerernde og det er trist for jeg trenger virkelig å være kobla på nå. for jeg mista veska mi i byen igår.

Min funker igjen her nå, men jeg måtte taste passordet på nytt for å komme inn (må vanligvis ikke det).

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...