Gå til innhold

Hvordan ser Jack White ut?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes Jolene er ganske rå, men det er vanskelig å se hvordan Jack ser ut med alt det håret..

Noen med link til bilde der man kan se ansiktet hans? Det var ei som sa at han er såå dritsexy, så det må utforskes :)

Men han høres en smule homo ut når han synger om at han vil ha mannen sin i fred for Jolene, da..

Skrevet

Hva snakker du om?

White Stripes? Jack White? Meg White?

Gjest tjohooo
Skrevet

White Stripes? Jack White? Meg White?

Har bare så vidt sett den videoen, liker ikke den versjonen i det hele tatt, for mye skriking og hvining, og fyren har så vidt jeg husker brunt halvlangt krøllet hår, og ser ut som en 70tallsrocker. Synes ikke han er så kjekk jeg, nei.

Skrevet

Er det jeg som har misforstått teksten elelr synger han Jolene, ikke ta mannen min, selv om du kan???

Homosang? Ikke det at jeg har noe mot homser altså.... :o)

Gjest izzabell
Skrevet

Er det jeg som har misforstått teksten elelr synger han Jolene, ikke ta mannen min, selv om du kan???

Det er en sang av Dolly Parton. hens teksten...

Skrevet

Ja, Jolene, ikke ta mannen min selv om du kan.

Litt homo det da, at han ber noen om å holde seg unna mannen hans..?

Jeg er stor Parton fan, og elsker denne sangen.

Skrevet

Jeg syns det er flott jeg at ikke alle gutter er homofobe og tør å synge en slik sang. Dessuten så er jo det en jente i duoen også.

Skrevet

Har du ikke sett Cold Mountain?

Det er han som spiller typen til Ruby.

Skrevet

Ja, Jolene, ikke ta mannen min selv om du kan.

Litt homo det da, at han ber noen om å holde seg unna mannen hans..?

Jeg er stor Parton fan, og elsker denne sangen.

"Litt homo det da, at han ber noen om å holde seg unna mannen hans..?"

Hvis han hadde skrevet sangen selv, ja. Imidlertid er det jo en coverlåt, og han kan jo ikke bare forandre på teksten. Og OM han så sang den fordi han var homo...so what? Jeg synes det er rart at det fortsatt finnes folk som hever på øyenbrynene over homser og lesber.

"............................"

Skrevet

Har bare så vidt sett den videoen, liker ikke den versjonen i det hele tatt, for mye skriking og hvining, og fyren har så vidt jeg husker brunt halvlangt krøllet hår, og ser ut som en 70tallsrocker. Synes ikke han er så kjekk jeg, nei.

Glimrende versjon :-)

(med all respekt for originalen)

"............................."

Skrevet

"Litt homo det da, at han ber noen om å holde seg unna mannen hans..?"

Hvis han hadde skrevet sangen selv, ja. Imidlertid er det jo en coverlåt, og han kan jo ikke bare forandre på teksten. Og OM han så sang den fordi han var homo...so what? Jeg synes det er rart at det fortsatt finnes folk som hever på øyenbrynene over homser og lesber.

Ja, jeg hever ihvertfall ikke noen øyenbryn over noen!

Herregud, det er da ingen i Norge i dag som ikke mener at folk må få leve som de vil?!

Er omgitt av homoer på jobben, og vi har det mye gøy sammen, akkurat som jeg har det gøy med de andre.

Jack White vet jeg ingenting om, men teksten passer best dersom han er homo.

Skrevet

Herregud, det er da ingen i Norge i dag som ikke mener at folk må få leve som de vil?!

Er omgitt av homoer på jobben, og vi har det mye gøy sammen, akkurat som jeg har det gøy med de andre.

"Herregud, det er da ingen i Norge i dag som ikke mener at folk må få leve som de vil?!"

Det er overraskende mange av dem, jo.

Skrevet

"Jack White vet jeg ingenting om, men"

Det er så, men hvorvidt teksten passer eller ikke er ikke et tema når man synger en coverlåt :-)

"..........................."

Skrevet

"Jack White vet jeg ingenting om, men"

Det er så, men hvorvidt teksten passer eller ikke er ikke et tema når man synger en coverlåt :-)

"..........................."

Joda, man kan velge å ikke bruke akkurat den coverlåten.

c",)

Skrevet

Joda, man kan velge å ikke bruke akkurat den coverlåten.

c",)

"Joda, man kan velge å ikke bruke akkurat den coverlåten."

Selfølgelig. Men jezus! hvorfor skal man det, hvis låten er interessant? Sorry, men om en mann synger en coverlåt som er skrevet av en kvinne, så fremstår han ikke som homo for det. Det blir som at jeg ikke kan synge en coverlåt av Rage Against The Machine, fordi teksten ikke gjelder meg (er ikke amerikaner), og jeg ikke er helt med på det politiske synet i teksten. Du trenger ikke å leve og å stå for teksten i en annen persons sang for å kunne synge den selv.

".........................."

Skrevet

"Joda, man kan velge å ikke bruke akkurat den coverlåten."

Selfølgelig. Men jezus! hvorfor skal man det, hvis låten er interessant? Sorry, men om en mann synger en coverlåt som er skrevet av en kvinne, så fremstår han ikke som homo for det. Det blir som at jeg ikke kan synge en coverlåt av Rage Against The Machine, fordi teksten ikke gjelder meg (er ikke amerikaner), og jeg ikke er helt med på det politiske synet i teksten. Du trenger ikke å leve og å stå for teksten i en annen persons sang for å kunne synge den selv.

".........................."

Leser du innlegget mitt til Spirello, så ser du at jeg synes han er tøff som våger seg på den låten.

Men de kunne valgt å ikke bruke den, fordi teksten er som den er. Det var bare det jeg ville ha frem når du sa at de ikke kunne gjøre noe med den siden det var en coverversjon.

Skrevet

Leser du innlegget mitt til Spirello, så ser du at jeg synes han er tøff som våger seg på den låten.

Men de kunne valgt å ikke bruke den, fordi teksten er som den er. Det var bare det jeg ville ha frem når du sa at de ikke kunne gjøre noe med den siden det var en coverversjon.

Jada, jeg ser du sier det. Personlig synes jeg ikke det er noen big deal, så "tøffhet" i det tilfellet blir ikke en faktor for meg. En profesjonell artist er neppe redd for å bli oppfattet som homofil fordi han synger en coverversjon av en damesang.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...