Gå til innhold

Psykosomatikk?


Gjest undrende au

Anbefalte innlegg

Gjest undrende au

Har aldri før vært plaget med muskelsmerter. Har nå en del vondt i nakken. Dette begynte ca. på samme tid som jeg slutta på et antidepressivt middel. Sammenheng eller tilfeldig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kan jo være en sammenheng, det er ofte slik at Ad demper muskelsmerter i tilleg til at de roer ned psyken. Jeg kan bare snakke for meg selv, sliter med masse smerter og musklespenninger. Går på effexor 150 mg, disse tar toppen av smertene samtidig som de holder depresjonen i sjakk.

Dersom du tidligere har vært plaget med muskelsmerter er det stor sannsynlighet for at de nå slår ut igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *ikkjesåsint*

Det kan jo være en sammenheng, det er ofte slik at Ad demper muskelsmerter i tilleg til at de roer ned psyken. Jeg kan bare snakke for meg selv, sliter med masse smerter og musklespenninger. Går på effexor 150 mg, disse tar toppen av smertene samtidig som de holder depresjonen i sjakk.

Dersom du tidligere har vært plaget med muskelsmerter er det stor sannsynlighet for at de nå slår ut igjen.

antidep. hjelper ikkje på mine muskelsmerter, men min mor som har fibromyalgi fekk antidep. for at det skulle lindre smertene, det hjalp ho i ein liten periode..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...