Gå til innhold

Idol- så mange som ikke kan synge

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det virkelig mulig å ha så lite selvinnsikt som det noen av deltakerne på idol har?? Noen av dem kan jo rett og slett ikke holde på en tone og likevel tror de at de kan blir Norges nye popidol. Tenker veldig på hun ene jenta som var med ifjor også, hun sang en sang fra anastacia, og det var jo mildt sagt grusomt. Likevel mente hun at hun hadde en fin sjanse til å vinne idol da hun ble intervjuet.

Det jeg skjønner enda mindre av, er at disse deltekerne øver vel på forhånd og spør om andres mening, er det ingen som sier til dem at de ikke kan synge? Det hadde vel vært bedre å fortalt dem sannheten enn at de driter seg så til de grader ut på tv.

Nei det kan ikke være moro å mangle fullstendig selvinnsikt gitt.

• Svar 44
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

5

• MsSophie

4

• Lips1365380508

3

• Ade|ina

3

Skrevet

Helt enig. Rett og slett grusomt. Jeg nærmest rødmer når jeg ser på......

Jeg er sikker på at de kun gjør det for å komme på tv.

Lips1365380508
Skrevet

Hehe..tenkte på det samme selv. Er det INGEN som forteller dem at de ikke kan synge? Eller er det ingen som tør det kanskje? De dummer seg fulstendig ut!

Men de som kommer kledd i ku-kostymer, og indianer (fredagens idol), de syns jeg er skikkelig tøffe. Tenk å ha så stor mot til å komme og dumme seg ut med vilje. Det skal mye til det...

Men dommere overrasker ikke med kommentarene sine: "en hund synger bedre enn deg", ser at du er hjemmeværende,syns du burde fortsette med det" og den: "det står medisin her, håper det er noe du gjør og ikke tar" Den var bad!! men men, de vet jo alle var de går til...

Gøy å se idol uansett, det er det;)

Skrevet

helt villt.. Hun du nevner må være tilbakestående på noe vis... Ikke vondt ment, men det var virkelig ekstreeeemt ille!

Og han som gikk på musikk-konservatoriet da, han blinde.. hvis ikke han selv hører at han synger som en stukken gris, hvordan pokker har han kommet inn på konservatoriet??

Ingen store høydare enda, syns jeg. Men hva er alt dette fokuset på dommerne hele tida? Greit at småfrekke tilbakemeldinger er halve showet, men de kunne godt vist flere opptredener.

Skrevet

Jeg blir også nærmest sjokkert over hvor lite selvinnsikt enkelte har. Uansett hvor mye skryt de får av velmenende foreldre, så er det noen av disse som MÅ skjønne at de ikke kan synge. Jeg har vanskelig for å tro at disse værste eksemplene har opplevd mye skryt fra andre enn mor og far.

"............................"

Skrevet

Hehe..tenkte på det samme selv. Er det INGEN som forteller dem at de ikke kan synge? Eller er det ingen som tør det kanskje? De dummer seg fulstendig ut!

Men de som kommer kledd i ku-kostymer, og indianer (fredagens idol), de syns jeg er skikkelig tøffe. Tenk å ha så stor mot til å komme og dumme seg ut med vilje. Det skal mye til det...

Men dommere overrasker ikke med kommentarene sine: "en hund synger bedre enn deg", ser at du er hjemmeværende,syns du burde fortsette med det" og den: "det står medisin her, håper det er noe du gjør og ikke tar" Den var bad!! men men, de vet jo alle var de går til...

Gøy å se idol uansett, det er det;)

Noen av dommerkommentarene er jo rett og slett unødvendig ufine. De skaper ikke positiv publikumsreaksjon når de går langt over grensen for hva som er nødvendig.

Skrevet

Hehe...må si jeg blir nysgjerrig på hun skingredama med lua! Kliner til to år på rad, uten å treffe en tone...

Synes dommerkommentaren om "jeg ser det står medisin her, jeg håper det er noe du gjør og ikke noe du tar" var drøy! Får litt vondt av henne, jeg!

Eller er hun enkli en sånn kul, kjempe-intelligent nerd? Om hun går på medisinstudiet, har hun jo snitt litt over tre. (Uten at det sier så mye om sosial intelligens, da... *grøss*)

Jaja...

*få seg et liv*

Lips1365380508
Skrevet

Noen av dommerkommentarene er jo rett og slett unødvendig ufine. De skaper ikke positiv publikumsreaksjon når de går langt over grensen for hva som er nødvendig.

Nei,er enig der. Hva er vitsen med å si at en hund synger bedre? Hva skal det være godt for? Syns Ole var snillest med kommetarene sine, men...han fra england som var dommer i fjor (eller var det forfjor), han slår da alle...

Skrevet

Helt enig. Rett og slett grusomt. Jeg nærmest rødmer når jeg ser på......

Jeg er sikker på at de kun gjør det for å komme på tv.

Nei, det var ikke mye å rope hurra for i dag.

Men gutten fra Namsos var jo flott ,

Ellers synes jeg at dommerne kunne ha spart seg for de ekleste kommentarene.

Skrevet

Selges det ikke enkle kasettspillere med uinnspilte kasetter lengre?

Skrevet

Hehe...må si jeg blir nysgjerrig på hun skingredama med lua! Kliner til to år på rad, uten å treffe en tone...

Synes dommerkommentaren om "jeg ser det står medisin her, jeg håper det er noe du gjør og ikke noe du tar" var drøy! Får litt vondt av henne, jeg!

Eller er hun enkli en sånn kul, kjempe-intelligent nerd? Om hun går på medisinstudiet, har hun jo snitt litt over tre. (Uten at det sier så mye om sosial intelligens, da... *grøss*)

Jaja...

*få seg et liv*

Medisinstudiet? Var det det han mente?

Trodde det betydde at hun hadde skrevet på et presentasjonsskjema eller noe at "sang er medisin for meg".

Gjest NonStopp
Skrevet

Jaja...

*få seg et liv*

Støtter deg, får vondt av henne selv jeg

Lips1365380508
Skrevet

Medisinstudiet? Var det det han mente?

Trodde det betydde at hun hadde skrevet på et presentasjonsskjema eller noe at "sang er medisin for meg".

Jeg også forsto det sånn som "kvinna", at hun studerte medisin. Men uansett, kommentaren var overflødig.

Skrevet

Det er jo det som gjør hele Idol gøy, disse wannabeene som ikke kan bære en tone.

Det er forresten minst like teit å stille opp med gospelsang når det er å bli et popidol som er konkurransen.

Skrevet

Sikkert en del med dårlig selvinnsikt, men også noen som stiller bare på tull.

Gjest NonStopp
Skrevet

Det er jo det som gjør hele Idol gøy, disse wannabeene som ikke kan bære en tone.

Det er forresten minst like teit å stille opp med gospelsang når det er å bli et popidol som er konkurransen.

Sterkt uenig! Det er stemmen, ikke valg av sang som skal være avgjørende. Dessuten, dagens "stjerner" har ikke en gang en god nok stemme til å synge orntli gospel.

Skrevet

Sterkt uenig! Det er stemmen, ikke valg av sang som skal være avgjørende. Dessuten, dagens "stjerner" har ikke en gang en god nok stemme til å synge orntli gospel.

Nei, det er ikke bare stemmen, det er hele pakken. Lene Marlin er egentlig ikke så veldig flink til å synge, men har slått igjennom likevel.

Velger man en gospelsang på idolaudition sier en ganske mye om stil og smak.

Skrevet

"dagens "stjerner" har ikke en gang en god nok stemme til å synge orntli gospel."

Du uttaler deg her også, ja?

"Dagens stjerner" er av veldig varierende kalliber, og å generalisere på det området faller på sin egen urimelighet.

"..........................."

Skrevet

Det er nærmest flaut å se på. De må da fatte og begripe at de ikke har noe i idol å gjøre.

Men jeg tror det er mange som gjør det bare for å komme på TV - "all PR er bedre enn ikke noe". Det kan virke som om enkelte tenker sånn ja.

Hun som var med i fjor også da, herregud at det går an. Men HUN er så til de grader på viddene at alle som ser på MÅ legge merke til det, og huske.

Man skal ikke se bort i fra at hun får tilbud om et eller annet pga. akkurat det. Noe alà Olga i soloreklamen for lenge siden.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...